تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 12:06
کد خبر : 8199

گیلان؛ عیادت از هنرمند پیشکسوت موسیقی

گیلان؛ عیادت از هنرمند پیشکسوت موسیقی

جارستان-رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از هنرمند پیشکسوت و نام آشنای موسیقی سنتی این شهرستان که هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر به همراه کارکنان این

جارستان-رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از هنرمند پیشکسوت و نام آشنای موسیقی سنتی این شهرستان که هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر به همراه کارکنان این اداره از استاد صمد حبیبی، هنرمند مطرح استان و شهرستان که هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد، ملاقات کردند.

علیرضا ملکی نژاد با آرزوی صحت و سلامتی برای این هنرمند نامی شمال کشور گفت: وضعیت عمومی استاد حبیبی رضایت بخش است و ما امیدواریم این استاد و هنرمند با به دست آوردن سلامت کامل به ادامه کار در عرصه موسیقی سنتی بازگردد.

استاد صمد حبیبی، فرهنگی بازنشسته شهرستان رضوانشهر است که در سال ١٣٢٣ در روستای سیاه بیل رضوانشهر متولد شده است.

این هنرمند برجسته در زمینه موسیقی مقامی سبک تالشدولابی فعالیت می کند و به (مولود نامه خوان) شهرت دارد و در این راستا، به ویژه اجرای ملودی های کهن عرفانی هنرمندی بی نظیر است و به مناسبت های مختلف از این استاد بزرگوار در شبکه های سیما جهت اجرای موسیقی زنده دعوت به عمل آمده است.

همچنین در سال ٩٣ فیلم مستند زندگینامه استاد حبیبی در جشنواره خراسان رضوی مقام دوم را کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.