تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 11:57
کد خبر : 8182

مقابله با تهدیدات زیست محیطی

مقابله با تهدیدات زیست محیطی

جارستان-پدافند غیرعامل فرصتی برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی است.  استاندار در جمع اعضای شورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت: باید ازفرصت پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی گیلان بهره گرفت. محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت پدافند غیرعامل برای مقابله با بحران افزود: پدافند غیرعامل

جارستان-پدافند غیرعامل فرصتی برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی است.
 استاندار در جمع اعضای شورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت: باید ازفرصت پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی گیلان بهره گرفت.

محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت پدافند غیرعامل برای مقابله با بحران افزود: پدافند غیرعامل فرصتی است تا به وسیله آن تهدیدات حوادث طبیعی وسایبری را مهار کنیم.

وی به حادثه خیز بودن گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: از ۴۱ حادثه طبیعی دنیا ۳۴ حادثه در گیلان به وقوع می پیوندد که ضروری است در مواجهه با این تهدیدات آمادگی کامل داشته باشیم.

استاندار با بیان اینکه زباله، سنبل آبی و مگس زیتون از جمله تهدیدات زیست محیطی گیلان به شمار می آیند، گفت: خوشبختانه با استفاده از پدافند غیرعامل تا حدود زیادی توانستیم این تهدیدات را مهار کنیم اما باید همواره برای مقابله با این خطرات آماده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.