تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 17:05
کد خبر : 81721

آیت الله فلاحتی : دشمن در شرایط کرونایی دست به تروریسم ادراکی و خزنده زده است

آیت الله فلاحتی : دشمن در شرایط کرونایی دست به تروریسم ادراکی و خزنده زده است

جارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه های پیام جمعه گفت: مردم ما باید بدانند که دشمن دراین روزها به صورت زیرپوستی در حال کار بر روی افکار و اندیشه های افراد برای نفوذ و ایجاد شکاف بین آنهاست.آیت الله فلاحتی با اشاره به

جارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه های پیام جمعه گفت: مردم ما باید بدانند که دشمن دراین روزها به صورت زیرپوستی در حال کار بر روی افکار و اندیشه های افراد برای نفوذ و ایجاد شکاف بین آنهاست.
آیت الله فلاحتی با اشاره به ترور دانشمند هسته ای ایرانی شهید محسن فخری زاده گفت:این ترور چند نکته را به  مردم جهان ثابت کرد اول اینکه دشمن از علم و دانش دانشمندان ما هراس دارد دوم اینکه هرچقدر بیشتر ما را ترور کنند ما قویتر می شویم و مهم تر از همه اینکه ترور نشانه ضعف و زبونی دشمن است که راهی جز از بین بردن دانشمندان ما ندارد غافل از اینکه ما هزاران دانشمند داریم  و این راه هرگز بسته نخواهد شد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه  ۱۶ آذر روز دانشجوست گفت: دانشجوی امروز باید مبارزه علیه ظلم و ستم دانشجوی آن روز را چراغ راه امروز خود قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: دشمن افکار و اندیشه فرهیختگان جامعه را هدف گرفته تا مردم ما را از مسیر اصلی دور کند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ۳۰ سال گذشته همواره دغدغه فرهنگی جامعه را داشتند، خاطرنشان کرد: با بی توجهی نسبت به مقوله فرهنگ، امروز شاهد بخش هایی از ویرانگری فرهنگی در جامعه هستیم.
وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که توسعه فرهنگ غربی را برنامه ریزی برای فساد انسان دانستند افزود: فرهنگ ، ابزاری در اختیار امپراطوران زر، زور و تزویر است و براین اساس، برهنگی و اختلاط بی قید و بند زن و مرد یکی از پایه های اصلی فرهنگ غرب می باشد.
امام جمعه رشت گفت: اساس و بنیان تمدن غرب بر این استوار است تا فضائل اخلاقی را از انسان بگیرد.
آیت الله فلاحتی، انقلاب فرهنگی و حتی اصل فرهنگ را مورد تهدید دشمنان خواند و اضافه کرد: اصلاح فرهنگ عمومی مطالبه مردم از شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نوع پوشش برخی افراد در جامعه برازنده مردم ما نیست، تصریح کرد: این امر معلول نبود توجه کافی به مقوله فرهنگ است.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هجدهم آذرماه سالروز تشکیل سازمان ملل است ، سازمانی که تنها با هدف تقویت باج گیران بین المللی بوجود آمده است ودر بحران های بین المللی تنها به ابراز تاسف بسنده میکند .
وی با اشاره به اینکه قدرت های سلطه گر هر چه بخواهند بر سر ملت ها می آورند، خاطرنشان کرد: به رسمیت شناخت رژیم صهیونیستی بزرگ ترین جنایت سازمان ملل است.
امام جمعه رشت افزود: سازمان ملل جرثومه جهانی و بلایی برای ملت هاست و حضور ایران در سازمان ملل تلاش برای کاهش ظلم این سازمان علیه ملت هاست.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خاورمیانه بستر جنایت غربی ها شده است، گفت: امروز خاورمیانه میدان تاخت و تاز آمریکا و اروپای جنایتکار شده و این کشورها با نام حقوق بشر بزرگ ترین پایمال کنندگان حقوق بشر هستند.
وی، تنها راه نجات امت اسلام را وحدت بین مسلمانان به ویژه نخبگان دنیای اسلام دانست و اضافه کرد: وحدت بین نخبگان دنیای اسلام موجب می شود تا جرثومه های فساد که در زندگی بشر حکمفرا شدند را از بین ببریم.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی با عنوان عفت، شرم و حیا افزود: یکی از مسائلی که مکتب اسلام به آن حساسیت دارد، عفت است.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه لجام گسیختگی در مسائل جنسی پذیرفتنی نیست، بیان کرد: خدای متعال مجازات هایی را برای کسی که مرتکب زنا می شود، پیش بینی کرده و در قرآن زنا را در کنار کشتن انسان قرار داده است.
وی، چهار امر را موجب رفتن برکت از مال عنوان کرد و گفت: خیانت، دزدی، شراب خواری و زنا موجب می شود برکت از خانه انسان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.