تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 11:43
کد خبر : 81699

دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش هاآماده باشند

دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش هاآماده باشند

جارستان به نقل از ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر تقویت و فراگیر شدن بارش ها در تمامی استان از روز شنبه تاکید کرد:  فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی،آمادگی لازم را داشته باشند.  امیر مرادی روز جمعه با اشاره  به این که بر

جارستان به نقل از ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر تقویت و فراگیر شدن بارش ها در تمامی استان از روز شنبه تاکید کرد:  فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی،آمادگی لازم را داشته باشند.

 امیر مرادی روز جمعه با اشاره  به این که بر اساس سامانه هشدار سازمان مدیریت بحران کشور بارش ها به صورت فراگیر و در ارتفاعات بالای ۵۰۰ متر شاهد بارش برف در استان خواهیم بود، افزود: نکته مهم و اساسی در این سامانه بارشی روز شنبه سرمایش زیاد آن است.

 مرادی اظهار داشت: تمامی فرمانداران و دستگاههای مرتبط آمادگی لازم را  از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات داشته باشند تا  بتوانیم در سایه همکاری و همدلی مشکلات احتمالی را  پشت سر بگذاریم .
وی تصریح کرد : همچنین شهروندان در چنین شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه توصیه ها را جدی بگیرند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند
مدیرکل راهداری گیلان نیز گفت : ۵۴۵ نیروی راهدار در قالب ۵۳ اکیپ به همراه  ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای رفع مشکلات احتمالی در راههای استان مستقر  شده اند
فریبرز مرادی افزود : هموطنان در صورت تردد جاده ای در استان به توصیه های پلیس و راهداری توجه کنند و قبل از حرکت با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوتد.
براساس گزارش هواشناسی ؛ از روز شنبه تا دوشنبه بارندگی و وزش باد ( برخی نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، احتمال رعد و برق و مه الودگی در استان مورد انتظار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.