تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1395 - 10:44
کد خبر : 8159

برای نخستین بار برگزار می  شود؛ مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای حرفه ای در منطقه آزاد انزلی

برای نخستین بار برگزار می  شود؛ مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای حرفه ای در منطقه آزاد انزلی

جارستان-پیکارهای بین المللی کیک بوکسینگ –موی تای حرفه ای جام کاسپین ۱۳ آبان در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود. سید مصطفی رضازاده  از برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای حرفه ای جام کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار در ایران بصورت حرفه ای در ۳ راند ۳ دقیقه ای و

جارستان-پیکارهای بین المللی کیک بوکسینگ –موی تای حرفه ای جام کاسپین ۱۳ آبان در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

سید مصطفی رضازاده  از برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای حرفه ای جام کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار در ایران بصورت حرفه ای در ۳ راند ۳ دقیقه ای و با شرکت ۸ رزمی کار برترخارجی حاشیه دریای خزر و ۸ رزمی کار برتر کیک بوکسینگ – موی تای ایران که همگی از قهرمانان جهانی، آسیایی و اروپا هستند برگزار می شود.

مسئول برگزاری  پیکارهای بین المللی کیک بوکسینگ موی تای حرفه ای جام کاسپین گفت:این پیکارها بصورت جایزه بزرگ و تک بازی برگزار می شود که بلافاصله فایتر پیروز کمربند قهرمانی و جایزه نقدی مسابقه را دریافت می کند .

سرمربی سابق تیم های ملی کیک بوکسینگ – موی تای ایران گفت : این مسابقات بین المللی با حمایت دکتر مسرور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی و همکاران پرتلاششان آقایان فاتحی معاون و رحمت خواه مسئول ورزش سازمان منطقه آزاد از ساعت ۱۴ روز ۱۳ آبان در سالن همایش های بین المللی این منطقه برگزار خواهد شد.

مشاور ورزش منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه توانسته با مدیریت هوشمندانه دکتر مسرور و بهره گیری از توان نیروهای ورزشی و متخصص مسابقات خوب و تأثیرگذاری را در گیلان برگزار کند و در رده های پایه و ورزش پرورشی نیز حرکت های بزرگی را انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضازاده گفت: از آنجائیکه مدیریت و مسئولین منطقه آزاد انزلی توجه ویژه ای به توسعه ورزش در گیلان و کشور دارند. جامعه ورزش هم باید سعی کند مسابقات و اردوهای بزرگ و مهمی که مثمرثمر هستند را به منطقه معرفی کنند.

سرمربی سابق تیم های ملی رزمی ایران گفت: مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ موی تای جام کاسپین با هماهنگی های انجام شده با شبکه ورزش بصورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد و چنانچه صنایع و حمایت کنندگان مالی قصد تبلیغات دارند می توانند به مدیریت ورزش منطقه آزاد انزلی مراجعه کنند.

رضازاده افزود: دیوید مسخوتزه قهرمان موی تای جهان، اسیوخان عالیوی، اوتاری گوگوبرشویلی، اسلام ماچالیکشویلی و الکساندر جامارلیدزه قهرمانان موی تای –کیک بوکسینگ اروپا همگی از گرجستان، مصطفی یووکابار و مختار ابراهیم اف از آذربایجان و الکساندر سالو قهرمان اروپا از روسیه در این پیکارها به روی رینگ می روند.

وی گفت: از ایران هم علی مرادخانی، احمد نیک کار، کاوه سلیمانی، بنیامین نعمتی، سید امیر خوشکلام، اسماعیل مشتاق طلب، مصطفی تابتوخ زاده، و علیرضا جدیدی از قهرمانان حرفه ای جهان، آسیا و بازیهای آسیایی ساحلی حضور دارند .

به گزارش ایسنا، سید مصطفی رضازاده بنیانگذار کیک بوکسینگ – موی تای در گیلان و اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران است که در سه رشته تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای بعنوان ملی پوش و مربیگری ملی ۵ رشته رزمی را در اختیار دارد و باشگاهدار برتر گیلان در سال ۹۴ معرفی شد.

در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.