تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:55
کد خبر : 81242

۳۰ هزار نفر در وزارت بهداشت جذب می شوند

۳۰ هزار نفر در وزارت بهداشت جذب می شوند

جارستان به نقل از ایرنا؛ در نامه محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با جذب ٣٠ هزار نیروی انسانی در واحدهای بهداشتی موافقت شد. درپی درخواست وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان برنامه و بودجه با بکار گیری ۳۰ هزار نفر نیروی انسانی در

جارستان به نقل از ایرنا؛ در نامه محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با جذب ٣٠ هزار نیروی انسانی در واحدهای بهداشتی موافقت شد.

درپی درخواست وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان برنامه و بودجه با بکار گیری ۳۰ هزار نفر نیروی انسانی در این وزارتخانه موافقت کرد.

محمدباقر نوبخت با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت: در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارتخانه جهت راه‌اندازی طرح‌های قابل بهره‌برداری تا پایان دولت دوازدهم، به استحضار می‌رساند که با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره ٧ قانون بودجه سال ١٣٩٩ کل کشور و ماده ١٨ ضوابط اجرایی آن، جذب و بکارگیری تعداد ٣٠ هزارنفر نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.