تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 18:18
کد خبر : 8124

رهنما: مشکلات کشتی بنیادی است

رهنما: مشکلات کشتی بنیادی است

جارستان-بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود. مسعود رهنما در حاشیه مسابقات انتخابی کشتی منتخب گیلان گفت ، بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود. مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود

جارستان-بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود.

مسعود رهنما در حاشیه مسابقات انتخابی کشتی منتخب گیلان گفت ، بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود : آنچه بیش از همه باید مورد توجه هیات کشتی قرار گیرد ضعف بنیادی در ساختار علم مربیگری ، کوچینگ و بدنسازی است که تحقق رسیدن به جایگاه اصلی به یک برنامه ریزی اصولی و مدون نیاز دارد .

وی در ادامه افزود: در مسابقات انتخابی درون اردویی نفرات را دیدم که حریفان خود را ضربه فنی میکند ولی در اطلاعاتی که از رییس هیات کشتی دریافت کردم در مسابقات کشوری با امتیازات بالا دیدار خود را واگذار میکنند .

وی ضعف دانش مربیگری و بدنسازی رایکی از مشکلات اصلی کشتی گیلان در حوزه مربیگری دانست و تصریح کرد : بعضیها بعد از این که بیست سال از قهرمانیشان می گذرد چیزی جزء ادعا از آنان نمی شنویم .

مسعود رهنما همچنین به همراه نقی هدایتی رییس هیات کشتی استان در مسابقات انتخابی تیم منتخب گیلان در سالن شهید رجایی رشت حضور یافتند و از دیدارهای انتخابی نفرات تیم منتخب برای مشخص شدن ترکیب اصلی دیدن کردند. در این دیدار فردین معصومی با تشکر از حضور مدیرکل و رییس هیات کشتی در محل اردو و مسابقات انتخابی گفت : خوشبختانه با حمایتهای صورت گرفته توسط مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و جناب هدایتی شرایط خوبی را در اردو طی میکنیم که امیدوارم با برگزاری مسابقات انتخابی و مشخص شدن نفرات اصلی تیم منتخب گیلان بتوانیم در رقابتهای کشوری نتایج خوبی را کسب کنیم .

در ادامه رهنما مدیر کل ورزش و جوانان با قدردانی از تلاشها و برنامه ریزی مسئولین هیات کشتی گیلان و فردین معصومی اظهار داشت : مسلما ما از پتانسیل خوبی در کشتی بهره می بریم امیدوارم در یک دوره دو تا چهار ساله گیلان بتواند با بهره مندی از دانش مربیانی چون فردین معصومی و…. در سطح کشور مطرح و نفرات خوبی را به جامعه بزرگ کشتی ایران معرفی کند .

وی تأکید کرد : انتظار من این است گیلان بتواند در المپیک ۲۰۲۰ نماینده ای داشته باشد اگرچه واقفم این کار بسیار دشوار است

 باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.