تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 14:12
کد خبر : 80516

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد؛اجرای ۸ فعالیت برخط ویژه کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد؛اجرای ۸ فعالیت برخط ویژه کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با تعطیلی‌ روزهای کرونایی، هشت فعالیت عمومی کانون پرورش فکری استان برخط برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا ‌می‌شود. اسفندیار ضیایی ، از جریان‌سازی فرهنگی در رگ‌های روزهای کرونایی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با تعطیلی‌ روزهای کرونایی، هشت فعالیت عمومی کانون

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با تعطیلی‌ روزهای کرونایی، هشت فعالیت عمومی کانون پرورش فکری استان برخط برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا ‌می‌شود.

اسفندیار ضیایی ، از جریان‌سازی فرهنگی در رگ‌های روزهای کرونایی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با تعطیلی‌ روزهای کرونایی، هشت فعالیت عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برخط برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

وی افزود: فرصت‌سازی کانون پرورش فکری استان در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا و ایجاد بسترهای مناسب برای اجرای همزمان فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری در فضای حقیقی و در بستر ‌فضای مجازی، ره‌آوردی ارزشمند به همراه داشت و امکانی برای حفظ ارتباط سازنده کانون، عضو و خانواده شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: این برنامه‌ریزی هدفمند که در سایه تغییر ساختارهای کانون و افزایش گروه‌های سنی مخاطب شکل گرفت، با گسترش دامنه فعالیت‌ها به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور و فراهم‌سازی زمینه حضور علاقمندان تمامی فارسی‌زبانان در کارگاه‌های برخط کانون همراه شد.

ضیایی تصریح کرد: امکان به‌گزینی کارگاه‌ها از سوی مخاطبان و تسهیل در امر ارایه آموزه‌ها توسط مدرسان، مشوقی برای علاقمندان فراهم کرد تا با شرکت روزافزون در این کارگاه‌ها به رونق هرچه بیشتر این فعالیت‌ها کمک کنند.

وی برگزاری انجمن‌های تخصصی برخط، حضور مستمر و موثر مربیان و اعضا در شبکه‌های مجازی و تولید محتوای مناسب برای مخاطبان را از دیگر برنامه‌های این مجموعه برای مدیریت روزهای کرونایی دانست.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: این حرکت هدفمند این روزها نیز با تجهیز مراکز و برگزاری کارگاه‌های عمومی برخط مربیان کانون به پیش می‌رود و اعضای این مجموعه می‌توانند با مراجعه به نشانی gilan.kpf.ir از فعالیت‌های هشت‌گانه شامل «آشنایی با قرآن و حدیث»، «کتابخوانی»، «معرفی، نقد و بحث کتاب»، «قصه‌گویی و آشنایی با شیوه‌های ارایه قصه»، «تمرین نقد و گفت‌وگو»، «آشنایی با سرزمین، مفاخر، مشاغل و رویدادها»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی» و «نمایش و نقد فیلم و پویانمایی» توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مند ‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.