تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 18:52
کد خبر : 8017

، همه راههای ارتباطی گیلان باز است

، همه راههای ارتباطی گیلان باز است

جارستان-رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران و برف در سه محور کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز و تردد در آن ها درجریان است. سرهنگ مهیار رستگار عصر روز سه شنبه افزود: بارش خفیف برف در سه محور کوهستانی آستارا- اردبیل ، اسالم- خلخال

جارستان-رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران و برف در سه محور کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز و تردد در آن ها درجریان است.

سرهنگ مهیار رستگار عصر روز سه شنبه افزود: بارش خفیف برف در سه محور کوهستانی آستارا- اردبیل ، اسالم- خلخال و سیاهکل- دیلمان که از صبح امروز شده همچنان ادامه دارد.
وی از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط کنونی این سه محور کوهستانی یاد شده ازسفرهای غیر ضروری در این جاده ها خودداری کنند و سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.
وی به بارش باران و لغزندگی جاده های استان نیز اشاره و بیان کرد: در شرایط بارش باران جاده ها لغزنده و دید افقی کم است ؛ از اینرو رانندگان بایستی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب، روشن کردن چراغ برای دیده شدن در چنین شرایط جوی و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
سرهنگ رستگار گفت: خوشبختانه طی چندین روز گذشته با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تصادف منجر به فوت در جاده های استان نداشته ایم .
هواشناسی گیلان بارش باران ( در بعضی ساعات شدید) بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی رابرای امروز(سه شنبه)در استان پیش بینی کرده است.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.