تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 17:42
کد خبر : 7994

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد ساماندهی مباحث مغفول مانده شهر رشت با کمک رسانه‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد ساماندهی مباحث مغفول مانده شهر رشت با کمک رسانه‌ها

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه مباحث مغفول مانده در شهر رشت را بررسی کرده و ساماندهی کنیم. مسعود کاظمی بعد از ظهر امروز با بیان اینکه رویکرد آخر سال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی در شهر به سرانجام برسانیم. وی گفت: در

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه مباحث مغفول مانده در شهر رشت را بررسی کرده و ساماندهی کنیم.

مسعود کاظمی بعد از ظهر امروز با بیان اینکه رویکرد آخر سال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی در شهر به سرانجام برسانیم.

وی گفت: در ابتدای حضورم به عنوان رئیس شورا اعلام کردم که رسانه‌ها اتاق فکر شورای شهر رشت هستند و نقد درست و سازنده آنها می‌تواند بهترین همکاری و همراهی را برای ما داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبرنگاران را افراد با تجربه خواند و ادامه داد: این تجربه به دلیل نوع فعالیت آنها کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم از اخبار و اطلاعات اصحاب رسانه بهره‌مند شویم، گفت: برای بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها باید کارگروهی از رسانه‌ها را تشکیل دهیم.

کاظمی با بیان اینکه یکی از خبرنگاران در صورت تمایل به عنوان دبیر این کارگروه فعالیت کند، تصریح کرد: شهر رشت به تمام شهروندان تعلق دارد و همه در مباحث شهری سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به واسطه حضورشان در تمام مباحث شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت شهری دارند و امیدواریم با کمک اصحاب رسانه مباحث مغفول مانده در شهر رشت را بررسی کرده و ساماندهی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تصریح بر اینکه مدت‌هاست از مبحث رشت جزو نخستین‌هاست فاصله گرفته‌ایم، یادآور شد:  باید دوباره به جایگاه نخستین‌ دست پیدا کنیم.

وی متذکر شد: رسانه‌ها چشم و گوش و بازوان اجرایی شورای رشت هستند و بنده اعتقاد دارم رسانه‌ها بهترین مشاور برای ما هستند.

فارس در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.