تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 12:52
کد خبر : 7974

قاری ممتاز کشوری: مسئولان در راستای ترویج و توسعه مفاهیم قرآنی به حرف بسنده نکنند

قاری ممتاز کشوری: مسئولان در راستای ترویج و توسعه مفاهیم قرآنی به حرف بسنده نکنند

جارستان-قاری ممتاز کشوری با بیان اینکه به‌عنوان یک توصیه از مسئولان می‌خواهم در حوزه قرآن بیشتر به سخنان خود عمل کرده و تنها به حرف بسنده نکنند، گفت: مسئولان در جامعه امروزی باید ارادت خود را در عمل به قرآن اثبات کنند. حسین رفیعی با اشاره به اینکه از ۱۰ سالگی به سفارش پدر و

جارستان-قاری ممتاز کشوری با بیان اینکه به‌عنوان یک توصیه از مسئولان می‌خواهم در حوزه قرآن بیشتر به سخنان خود عمل کرده و تنها به حرف بسنده نکنند، گفت: مسئولان در جامعه امروزی باید ارادت خود را در عمل به قرآن اثبات کنند.

حسین رفیعی با اشاره به اینکه از ۱۰ سالگی به سفارش پدر و مادر اساتید برجسته قرآنی استان تلاوت قرآن را آغاز کرده است، اظهار داشت: در ۱۳ مسابقه سراسری قرآن کریم رتبه نخست قرائت را کسب کرده‌ام و این امر را عنایت قرآن در زندگی می‌دانم.

قاری ممتاز کشوری با اشاره به شرکت در دو مسابقه انتخابی حج افزود: در مسابقات مذکور با حضور ۱۲۰ قاری کشوری و بین‌المللی موفق به کسب مقام نخست در رشته قرائت شده و به حج تمتع اعزام شدم.

وی با تاکید بر اینکه در دوره قرائت و انس با قرآن کریم سه بار توفیق اجرای ابتهال و تلاوت قرآن را در پیشگاه مقام معظم رهبری داشته‌ام، خاطرنشان کرد: توفیقات انس با قرآن را به‌درستی در زندگی لمس می‌کنم.

رفیعی با اشاره به میزبانی استان گیلان در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: قاریان، داوران، شرکت کنندگان و اساتید قرآنی کشور در مسابقات مذکور از میزبانی گیلان به شیوه شایسته یاد می‌کنند.

قاری گیلانی منتخب سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به فضای محیطی و برگزاری مسابقات در گیلان افزود: گیلان به بهترین نحوه ممکن میزبانی این رویداد بزرگ را مدیریت می‌کند و بار دیگر کارنامه‌ای درخشان از خود به جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مسابقات در سطح عالی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در طول تمامی مسابقات همواره یک عده از قضاوت داوران مسابقه راضی و عده‌ای ناراضی هستند و این امر را نمی‌شود ملاک عدالت، قضاوت و کیفیت کار داوران در مسابقات قرار داد.

رفیعی با تاکید بر اینکه در مسابقات قرآنی، داوران با حساسیت، دقت و انصاف بیشتری به قضاوت می‌پردازند اما هیچ کس بدون نقص نیست، تصریح کرد: داوران حاضر در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از داوران بزرگ و اساتید برجسته جامعه قرآنی هستند.

قاری ممتاز کشوری با تاکید بر اینکه سطح سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیار گسترده‌تر از سال‌های گذشته بوده است، بیان کرد: همه ساله سطح کیفی مسابقات و قرائت نخبگان قرآنی به‌صورت چشمگیری پیشرفت می‌کند.

قاری منتخب گیلانی در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه به‌عنوان یک توصیه از مسئولان می‌خواهم در حوزه قرآن بیشتر به سخنان خود عمل کرده و تنها به حرف بسنده نکنند، افزود: مسئولان در جامعه امروزی باید ارادت خود را در عمل به قرآن اثبات کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بیانات و خواسته‌های مقام معظم رهبری درباره قرآن و مفاهیم قرآنی را مدنظر و اولویت امور قرار دهند، خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه مفاهیم قرآنی در جامعه از زبان مسئولان تنها حرف نباشد و به عمل تبدیل شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه اقدام مذکور به خودی خود جوانان و نسل آینده را به سوی قرآن و مفاهیم قرآنی سوق می‌دهد، تصریح کرد: اگر جوانان به‌درستی با قرآن و مفاهیم قرآنی از سوی مسئولان جامعه اسلامی آشنا شوند قرآن را اولویت زندگی خود قرار می‌دهند.

منتخب رتبه ممتاز رشته قرائت سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به کسب این رتبه خاطرنشان کرد: کسب رتبه نخست قرائت در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را عنایتی دیگر از سوی معجزات قرآن در زندگی فردی خود می‌دانم.

تسنیم در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.