تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 11:22
کد خبر : 79229

۹ سال از عمر شما صرف کار کردن با گوشی هوشمند می‌شود

۹ سال از عمر شما صرف کار کردن با گوشی هوشمند می‌شود

به تازگی یک نظرسنجی درباره زمانی که افراد صرف کار کردن با گوشی هوشمند می‌کنند، انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده است. جارستان-گجت نیوز؛آیا نگران این هستید که زمان زیادی را صرف کار کردن با گوشی هوشمند خود می‌کنید؟ در واقع نگرانی شما بی مورد نیست. طبق تحقیقی که توسط WhistleOut

به تازگی یک نظرسنجی درباره زمانی که افراد صرف کار کردن با گوشی هوشمند می‌کنند، انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده است.

جارستان-گجت نیوز؛آیا نگران این هستید که زمان زیادی را صرف کار کردن با گوشی هوشمند خود می‌کنید؟ در واقع نگرانی شما بی مورد نیست. طبق تحقیقی که توسط WhistleOut انجام شده، هر فرد تقریبا ۹ سال از عمر خود را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی هوشمند خود می‌کند. این نظرسنجی از هزار نفر در رابطه با زمان نگاه کردن به صفحه تلفن همراه انجام شد و افراد در سه گروه Baby Boomers (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ میلادی)، Generation X (متولدین ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۰ میلادی) و Millennials (متولیدن ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶ میلادی) تقسیم شدند.

کار کردن با گوشی

نتایج نظرسنجی درباره مدت کار کردن با گوشی

WhistleOut محاسبه کرده که افراد به طور متوسط ۳.۰۷ ساعت در روز را صرف کار کردن با گوشی و نگاه کردن به صفحه آن می‌کنند و بر اساس سن دستیابی به گوشی هوشمند که اکنون حدود ۱۰ سال است، مردم ۸.۷۴ سال از زندگی خود را پای گوشی های هوشمند خود می‌گذرانند. اصلا هم جای تعجب ندارد که گروه سوم یعنی متولدین بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶ میلادی بیشترین زمان را صرف کار کردن با موبایل خود می‌کنند که به طور متوسط ۳.۷ ساعت در روز بود. گروه دوم یعنی متولدین بین ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۰ به طور متوسط ۳ ساعت و گروه اول یعنی متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ میلادی به طور متوسط ۲.۵ ساعت در روز صرف این گجت عجیب و غریب می‌کنند.

کار کردن با گوشی

اگرجه این آمار به نوعی غم‌انگیز و ناامیدکننده است، اما پیش‌بینی خاصی هم در مورد آن وجود دارد. اول این که ۹ سال ذکر شده در نظرسنجی فقط یک برآورد آماری است. دوم این که صرف زمان معینی پای کار کردن با تلفن همراه لزوما چیز بدی نیست و نباید در مورد آن قضاوت کنیم؛ به عنوان مثال خیلی‌ها ممکن است این زمان را صرف مطالعه، یادگیری یک زبان جدید یا انجام بازی‌های ذهنی کنند. بنابراین با وجود برانگیخته شدن احساسات، بیایید خیلی هم در این مورد جدی نباشیم. فقط لازم است میانه‌روی را در مورد هر کاری که انجام می‌دهید، از جمله استفاده از گوشی هوشمند خود، رعایت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.