تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 22:11
کد خبر : 79044

مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان: مشارکت عمومی در انتخابات قدرت نرم ایران را افزایش می دهد

مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان: مشارکت عمومی در انتخابات قدرت نرم ایران را افزایش می دهد

جارستان به نقل از ایسنا؛مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان، تثبیت و ماندگاری نظام را در گرو مشارکت مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات دانست و عنوان کرد: هرچقدر شاهد مشارکت عمومی بیشتر باشیم، قدرت نرم جمهوری اسلامی افزایش پیدا می کند. مجید هاشم پور در مراسم معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودسر

جارستان به نقل از ایسنا؛مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان، تثبیت و ماندگاری نظام را در گرو مشارکت مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات دانست و عنوان کرد: هرچقدر شاهد مشارکت عمومی بیشتر باشیم، قدرت نرم جمهوری اسلامی افزایش پیدا می کند.

مجید هاشم پور در مراسم معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودسر و بخشدار کلاچای، رویکرد دولت تدبیر و امید را خدمت مضاعف به مردم ذکر کرد و گفت: در شرایط کنونی آنچه که می تواند آلام و مشکلات مردم را کاهش دهد، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است و همواره این امر باید در اولویت مدیران قرار گیرد.

وی توجه به خواسته ها و نیازهای مردم را از سوی مدیران مورد تاکید قرار داد و افزود: در عین پاسخگویی باید شانیت و کرامت مردم نیز حفظ شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی و تحریم های ظالمانه آستانه تحمل و تاب آوری مردم به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: مهم این است در چنین وضعیتی گشاده رو باشیم و به نیازهای مردم توجه کنیم.

هاشم پور، در بخش دیگری از سخنان خود تثبیت و ماندگاری نظام را در گرو مشارکت مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات دانست و عنوان کرد: هرچقدر شاهد مشارکت عمومی بیشتر باشیم، قدرت نرم جمهوری اسلامی افزایش پیدا می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: مطمئنا در انتخابات سال آینده بار دیگر مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بر مقبولیت و مشروعیت نظام خواهند افزود.

محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر نیز در این مراسم، خدمت به مردم را والاترین وظیفه و رسالت مدیران دانست و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کرد و باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم.

وی پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به تدریج به این خواسته ها توجه و از انباشت آن جلوگیری شود. در واقع باید شرایطی را فراهم کنیم تا میزان رضایتمندی مردم را بالا ببریم و قطعا کسب رضایت مردم رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

فرماندار رودسر، با بیان اینکه در مسیر خدمت رسانی به مردم نباید سلیقه ای عمل شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم استفاده شود.

در این مراسم شیرزاد روشن و شاپور کریمی به ترتیب به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودسر و بخشدار کلاچای منصوب شدند و از زحمات یوسف پورامیر و مهدی خلقی تجلیل شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.