تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 12:49
کد خبر : 78793

پیاده‌روی در انزلی به شوق یافتن کتاب

پیاده‌روی در انزلی به شوق یافتن کتاب

رشت-جارستان-ایرنا-انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی برنامه فرهنگی را با عنوان “کتابم کو؟” برگزار می ‌کند. آرمین صافدل دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی انجمن طرفداران توسعه انزلی در این خصوص گفت: انجمن از ۲۵ تا ۲۹ آبان‌، با هدف کمک به گردش کتاب، هر روز ۱۰ عنوان کتاب را در فضاهای عمومی

رشت-جارستان-ایرنا-انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی برنامه فرهنگی را با عنوان “کتابم کو؟” برگزار می ‌کند.

آرمین صافدل دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی انجمن طرفداران توسعه انزلی در این خصوص گفت: انجمن از ۲۵ تا ۲۹ آبان‌، با هدف کمک به گردش کتاب، هر روز ۱۰ عنوان کتاب را در فضاهای عمومی شهر جاگذاری می کند.

وی اظهار داشت: شهروندان بعد از پیدا کردن هر کتاب و فرستادن تصویری از این هدیه به آدرس اینستاگرامی Anzalibook ، از کارت عضویت یکساله کتابخانه‌ در حال تاسیس در مرکز انزلی‌پژوهی طویلی برخوردار خواهند شد.

انجمن طرفداران توسعه در سالهای اخیر اقدامات فرهنگی موثر و ارزشمندی را در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام داده است که میتوان به راه اندازی پویش ” تو هم بخوان” گردهمایی های ترویج کتابخوانی برای مدت دو سال اشاره کرد.

این انجمن همچنین اجرای برنامه “چ نان” کتاب چون نان و نمک را در آینده نزدیک اجرا خواهد کرد.

تاسیس مرکز انزلی‌پژوهی با هدف ایجاد فضا،  و ساز و کاری مناسب برای امر پژوهش پیرامون تاریخ، فرهنگ، هنر، جغرافیا و دیگر شاخصه های این شهرستان ساحلی به همت انجمن طرفداران توسعه بندر انزلی و از محل درآمد پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله، در ماه جاری با یاد زنده یاد “عزیز طویلی” مورخ پر تلاش این شهر راه اندازی می‌شود.

بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر  از مراکز مهم فرهنگی استان گیلان  است و هنرمندان نوآور بسیاری را در عرصه هنرهای تجسمی ، سینما و سایر زمینه ها به کشور معرفی کرده است . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.