تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 17:43
کد خبر : 77837

توزیع ۱۰ هزار و ۶۵۲ بسته حمایتی در آستانه اشرفیه

توزیع ۱۰ هزار و ۶۵۲ بسته حمایتی در آستانه اشرفیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستانه اشرفیه از توزیع ۱۰ هزار و ۶۵۲ بسته حمایتی در راستای اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد. حمید رضایی روز پنجشنبه، ارزش این تعداد از بسته های معیشتی و حمایتی را حدود ۲۷ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: این بسته

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستانه اشرفیه از توزیع ۱۰ هزار و ۶۵۲ بسته حمایتی در راستای اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

حمید رضایی روز پنجشنبه، ارزش این تعداد از بسته های معیشتی و حمایتی را حدود ۲۷ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: این بسته های معیشتی با حمایت های نیکوکاران ، نهادهای حمایتی ، پایگاه های مقاومت ، نیروهای مردمی و دهیاران تهیه و بین افراد نیازمند منطقه توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های خیرین و نیکوکاران این شهرستان جهت اجرای این طرح اظهار داشت: توزیع بسته های حمایتی در این شهرستان طی چند مرحله و با هدف کمک به خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است ، ضمن آنکه توزیع این بسته های حمایتی در مراحل بعدی نیز تداوم خواهد داشت.

رضایی همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: انتظار می رود همه مردم نکات بهداشتی چون استفاده از ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت کنند .

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.