تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 22:51
کد خبر : 77743

عضو شورای رشت: شهردار به تنهایی به دور از حاشیه ها برای انتصابات اقدام کند

عضو شورای رشت: شهردار به تنهایی به دور از حاشیه ها برای انتصابات اقدام کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ عضو شورای اسلامی رشت گفت: از شهردار جدید رشت انتظار است به دور از هر هیاهو و حاشیه سازی های معمول مجموعه شهرداری و شورا که به کرات تجربه کرده ایم تنها خود برای انتخاب و انتصاب در مجموعه شهرداری این کلانشهر اقدام کند. محمدحسن علی پور غروب چهارشنبه در

جارستان به نقل از ایرنا؛ عضو شورای اسلامی رشت گفت: از شهردار جدید رشت انتظار است به دور از هر هیاهو و حاشیه سازی های معمول مجموعه شهرداری و شورا که به کرات تجربه کرده ایم تنها خود برای انتخاب و انتصاب در مجموعه شهرداری این کلانشهر اقدام کند.

محمدحسن علی پور غروب چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت افزود: وی در این مسیر در صورت احساس نیاز به اخذ مشورت صرفا به خود و تجربه جمعی اعضای شورا مراجعه کند و اگر این چنین شد، خواست همگان محقق می شود.

وی اظهار داشت: اگر می خواهیم در موضوع انتصابات در شهرداری رشت دوباره درگیر و مبتلای مسایل و مصائب گذشته نشویم باید شرایط طوری پیش رود تا هر گونه نشست و سفارشات بیرونی امکان تحقق در مجموعه شهرداری و شورا منتفی و از دسترس فرصت طلبان و زیاده خواهان دور باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین موضوع افزایش نیرو نگهبان و به کارگیری آنها در حوزه های مختلف از جمله حراست است که قانون به ما چنین اجازه ای نمی دهد، و همه افراد دخیل در این موضوع را به رعایت تقوی، قانون و اصلاح وضعیت پیش آمده دعوت می کنم، ما باید پاسخگو باشیم این مهم تذکر آخر بنده در این موضوع خواهد بود.

علی پور با اشاره به موضوع اعطای مرخصی به نیروهای کارگری شهرداری رشت اظهار داشت: مگر کارگران حق استفاده از حقوق قانونی خود را ندارند از شهردار رشت انتظار است تا از هرگونه تبعیض در این زمینه در مجموعه جلوگیری کند.

شورای اسلامی رشت ١١ عضو دارد که تا کنون در جریان درگیری ها و اختلاف نظرات بین اعضای این شورا چندین شهردار نصب و عزل شده اند و شهردار جدید هم طی هفته های اخیر منصوب شده است.

شهر رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.