تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 11:00
کد خبر : 77330

تصادف مرگبار در آستانه اشرفیه

تصادف مرگبار در آستانه اشرفیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در مسیر جاده آستانه اشرفیه به بندر کیاشهر ( منطقه پرکاپشت یاورزاده ) این شهرستان دو نفر کشته شدند. سرهنگ حمید محمدی نسب روز شنبه با اشاره به اینکه این حادثه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در مسیر جاده آستانه اشرفیه به بندر کیاشهر ( منطقه پرکاپشت یاورزاده ) این شهرستان دو نفر کشته شدند.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز شنبه با اشاره به اینکه این حادثه عصر روز گذشته به وقوع پیوسته افزود: شدت این حادثه به حدی بود که دو راننده خودروی های پراید و پیکان در دم جان باختند.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه دلخراش ، ماموران نیروی انتظامی و عوامل امداد و نجات بلافاصله در محل حادثه اعزام و یک سرنشین خودروی پیکان آسیب دیده در تصادف را توسط نیروهای امدادی به بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه انتقال اعزام کردند.

سرهنگ محمدی نسب، سرعت زیاد و عدم کنترل این دو خودروی سواری را عامل اصلی وقوع این حادثه اعلام و خاطر نشان کرد: علت وقوع تصادف روز گذشته همچنان توسط کارشناسان در دستور کار قرار دارد.

شهر بندرکیاشهر در حدود ۱۷ کیلومتری آستانه اشرفیه قرار دارد و مسیر بین این دو شهر یکی از پرتردد ترین جاده ها به خصوص در ایام تعطیلات است.

شهرستان آستانه اشرفیه با ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.