تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 17:24
کد خبر : 77279

کودکان گیلانی برای نویسندگان محبوب خویش می نگارند

کودکان گیلانی برای نویسندگان محبوب خویش می نگارند

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، کودکان دیار باران و جنگل و دریا را به شرکت در پویش ملی نامه‌ نگاری به نویسندگان محبوبشان فراخواند. حسین ابراهیمیان روز پنجشنبه اظهار داشت: هدف از این پویش، بهره گیری از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، کودکان دیار باران و جنگل و دریا را به شرکت در پویش ملی نامه‌ نگاری به نویسندگان محبوبشان فراخواند.

حسین ابراهیمیان روز پنجشنبه اظهار داشت: هدف از این پویش، بهره گیری از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی در راستای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های خوانده‌ شده و همین طور ارتباط بیشتر بین مخاطبان یعنی کودکان و نوجوانان و نویسندگان است.

وی خاطرنشان کرد:شرکت در این پویش منحصر به اعضای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک نیست و همه کودکان و نوجوانان ساکن شهرها و روستاهای ایران می‌توانند در این پویش به نویسندگان مورد علاقه خود نامه بنویسند.
وی تصریح کرد:شرکت کنندگان آزاد هستند که به همه نویسندگانی که کتاب‌های آن‌ها در کتابفروشی‌ها یا کتابخانه‌های عمومی وجود دارد یا به سایر عوامل صنعت نشر نامه بنویسند.

ابراهیمیان توضیح داد: برای داوری نامه‌ها شاخص‌هایی همچون خلاقیت، اصالت، رعایت اصول نگارش در نظر گرفته شده است که با نظر جمعی از نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان انجام خواهد شد.

معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش می توانند پس از نوشتن نامه با مراجعه به سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران به نشانی bookpromotion.ir نامه خود را در فرم مربوطه بارگذاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.