تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 9:52
کد خبر : 77012

دانش آموزان گیلان برای شرکت در “پرسش مهر ۲۱ ” دعوت شدند

دانش آموزان گیلان برای شرکت در “پرسش مهر ۲۱ ” دعوت شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان استان برای شرکت در پرسش مهر ۲۱ دعوت کرد. جمیل غریب عباسی روز سه شنبه افزود: رئیس جمهوری در آغاز سال تحصیلی سوال پرسش مهر ۲۱ را چنین بیان کرد، ” فرزندانم برای مقابله با کرونا چطور می‌توانید به

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان استان برای شرکت در پرسش مهر ۲۱ دعوت کرد.

جمیل غریب عباسی روز سه شنبه افزود: رئیس جمهوری در آغاز سال تحصیلی سوال پرسش مهر ۲۱ را چنین بیان کرد، ” فرزندانم برای مقابله با کرونا چطور می‌توانید به همکلاسی‌های خود یاری ‌رسانید”.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در پرسش مهر ۲۱ می توانند آثارشان را در ۲۲ رشته شامل سخنوری، شعر، وب نوشت، رشته های هنری از جمله پوستر، طراحی، کاریکاتور و غیره از طریق سایت همگام ارایه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: در پرسش مهر امسال بخش استنداپ کمدی برای دانش آموزان متوسطه دوم در نظر گرفته شده که علاقمندان می توانند فیلم استندآپ خود را ارسال کنند.

۵۶ هزار و ۲۵۴ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری شرکت کردند که پس از داوری استانی ۷۴ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در نهایت چهار دانش آموز و یک فرهنگی مقام اول تا سوم کشوری را به دست آوردند ضمن اینکه ۱۳ همکار فرهنگی شایسته تقدیر شدند.

رئیس جمهوری در روز اول مهر سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ سئوال پرسش مهر ۲۰ را چنین بیان کرد، “آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. “

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.