تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 18:14
کد خبر : 75684

کشف بیش از یک تن گوشت فاقد مجوز در رودسر

کشف بیش از یک تن گوشت فاقد مجوز در رودسر

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک تن و ۱۰۲ گیلوگرم گوشت فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک تن و ۱۰۲ گیلوگرم گوشت فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس در بازرسی از خودرو مورد نظر، یک تن و ۱۰۲ کیلوگرم گوشت گوساله فاقد مجوز حمل و بهداشت که به صورت غیربهداشتی و با خودرو فاقد یخچال حمل می‌شد را کشف کرد.

وی بیان داشت: در این راستا متهم ۴۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با بیان اینکه مواد پروتئینی به علت فسادپذیر بودن باید به وسیله خودروهای مخصوص یخچال‌دار و شرایط ویژه حمل شوند تصریح کرد: پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند به صورت قانونی برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.