تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 16:09
کد خبر : 75350

تجمع اربعین حسینی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود

تجمع اربعین حسینی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تجمع اربعین حسینی در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز چهارشنبه اظهار داشت: تجمع اربعین حسینی ۱۰ صبح فردا “پنجشنبه” با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تجمع اربعین حسینی در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز چهارشنبه اظهار داشت: تجمع اربعین حسینی ۱۰ صبح فردا “پنجشنبه” با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و توجه مردم به رعایت توصیه ها افزود: ضروریست تا مردم با رعایت توصیه های بهداشتی و استفاده از ماسک در این مراسم حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه تجمع اربعین حسینی به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد، خاطر نشان کرد: قرائت زیارت اربعین و مداحی از برنامه های این تجمع است.

مهدوی بیان داشت: در برگزاری تجمع اربعین حسینی موکب هایی در پیاده راه فرهنگی رشت با محوریت تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی و با تب سنجی از عزاداران حسینی دایر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: مراسم اربعین حسینی فردا “پنجشنبه” در میادین اصلی و گلزارهای شهدای سایر شهرستان های استان گیلان با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

فردا “پنجشنبه” اربعین حسینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.