تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 23:10
کد خبر : 74601

بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شد

بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شد

جارستان: با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، به نقل از

جارستان: با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، به نقل از وبدا وزارت بهداشت، با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، جمشید انصاری – معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه، در حوزه اداری، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف محسوب می‌شود.

همچنین در حوزه عمومی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کلیه آحاد جامعه در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع سربسته، محیط های صنفی و اداری الزامی است همچنین ارائه خدمات و تسهیلات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی،بانکی و خدماتی از سوی دستگاه های دولتی و غیر دولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده و یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، ممنوع بوده و متخلفین در زمینه ارائه خدمات بر حسب مورد طبق این مصوبه مجازات خواهند شد.

جزییات کامل این بخشنامه در فایل زیر، قابل مشاهده است:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.