تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 14:32
کد خبر : 73664

مرگ دلخراش ۳ کودک گیلانی با مصرف قرص برنج

مرگ دلخراش ۳ کودک گیلانی با مصرف قرص برنج

جارستان؛ ۳ کودک اهل آستانه اشرفیه با مصرف قرص برنج جان باختند. دکتر آبتین حیدر زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : ۳ دختر ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله اهل آستانه اشرفیه با خوردن قرص برنج و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند. فوت سه دختر بچه

جارستان؛ ۳ کودک اهل آستانه اشرفیه با مصرف قرص برنج جان باختند.

دکتر آبتین حیدر زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : ۳ دختر ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله اهل آستانه اشرفیه با خوردن قرص برنج و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

فوت سه دختر بچه بخاطر مسمومیت

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشته شدن سه نونهال دختر به دلیل مسمومیت شدید دارویی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه خبرداد.

سرهنگ حمید محمدی نسب با بیان این خبرگفت: سه کودک دختر ۸، ۹ و ۱۲ ساله در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه اشرفیه در حین بازی در عصر دیروز به دلیل مسمومیت دارویی پس از انتقال به بیمارستان صبح امروز جان خود را از دست دادند.

وی د ر تشریح جزییات خبر افزود : این سه کودک همسایه که در حیاط منزل بازی می کردند با پیدا کردن بسته های قرص و حل کردن آن در آب ، برای رفع عطش آن را نوشیدند که بلافاصله حال یکی از کودکان وخیم و اولیای کودکان پس از باخبر شدن هر سه کودک را سریع به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت انتقال داده شد ولی تلاش های پزشکان موثر واقع نشد و این سه کودک صبح امروز جان خود را از دست داند.

این مقام انتظامی ضمن اظهار تاسف از این حادثه گفت: سهل انگاری و عدم مراقبت از کودکان در حین بازی باعث شده است که این حادثه به وقوع بپیوندد و پدران و مادران باید در همه احوال مراقب کودکان و نوجوان باشند.

وی خاطر نشان کرد : هنوز نوع قرص های مصرفی کودکان که باعث مسمومیت آنان شده است مشخص نیست و در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.