تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 18:25
کد خبر : 7355

پاسخ بنزما به انتقادات رئیس جمهور فرانسه

پاسخ بنزما به انتقادات رئیس جمهور فرانسه

جارستان-کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، پاسخ انتقادات فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، که مدعی شده بود بنزما الگوی مناسبی نیست را داد. به گزارش “ورزش سه”،‌ در کتابی که اخیرا تحت عنوان “رئیس جمهور نباید آن حرف را می‌زد…” نقل قولی از اولاند مطرح شده که او بنزما را الگوی مناسبی برای جوانان فرانسوی نمی‌داند.

جارستان-کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، پاسخ انتقادات فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، که مدعی شده بود بنزما الگوی مناسبی نیست را داد.


به گزارش “ورزش سه”،‌ در کتابی که اخیرا تحت عنوان “رئیس جمهور نباید آن حرف را می‌زد…” نقل قولی از اولاند مطرح شده که او بنزما را الگوی مناسبی برای جوانان فرانسوی نمی‌داند. ستاره رئال حواشی بسیاری در طول دوران فوتبالش داشته و حال پاسخ رئیس جمهور کشورش را داد.
او گفت: «می‌خواهید چه بگویم؟ اینکه من الگوی خوبی نیستم؟ من فوتبال بازی می‌کنم، هواداران را سرگرم می‌کنم و پدر و مادرم خیلی خوب من را بزرگ کرده اند.»

 

 
بنزما درباره بازگشت به تیم ملی فرانسه گفت: «چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. لازم نیست دائم راجع به این موضوع صحبت کنیم. من باید برای باشگاهم خوب بازی کنم. امیدوارم به تیم ملی برگردم ولی در این رابطه خیلی وسواسی ندارم. برایم بازگشت مهم است ولی فقط همین.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.