تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 18:02
کد خبر : 7339

آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در رودسر گیلان

آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در رودسر گیلان

جارستان-مرحله برگشت هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور عصر چهارشنبه در شهرستان رودسر استان گیلان آغاز شد. نماینده فدراسیون فوتبال کشورمان حاضر  ، از شرکت چهار تیم ناطق چای لاهیجان گیلان ،دانشگاه آزاد فارسان چهار محال بختیاری ،هیات فوتبال تیران اصفهان و شهرداری بندر عباس در این دوره از مسابقات خبر

جارستان-مرحله برگشت هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور عصر چهارشنبه در شهرستان رودسر استان گیلان آغاز شد.

نماینده فدراسیون فوتبال کشورمان حاضر  ، از شرکت چهار تیم ناطق چای لاهیجان گیلان ،دانشگاه آزاد فارسان چهار محال بختیاری ،هیات فوتبال تیران اصفهان و شهرداری بندر عباس در این دوره از مسابقات خبر داد.
شکوفه مهینی با بیان این که این رقابت ها روزهای ۲۸ تا ۳۰ مهر ماه جاری به مدت سه روز در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار می شود افزود : رقابت ها بصورت دوره ای خواهد بود و دو تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات راه می یابند.
وی بدون اشاره به محل پایانی این مسابقات اضافه کرد :مرحله نهایی ۱۸ تا ۲۱ آبان در یکی از استان های کشور برگزار می شود.
نماینده فدراسیون فوتبال کشورمان شرایط تیم ها را در این دوره از مسابقات خوب توصیف و بیان کرد : هر چهارتیم شرایط خوبی دارند اما تیم شهرداری بندر عباس یک تیم کاملا حرفه ای است و چندین سال قهرمان مسابقات شده است.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا ،دیدار افتتاحیه این مسابقات را تیم های دانشگاه آزاد فارسان چهار محال بختیاری و هیات فوتبال تیران اصفهان برگزار کردند که این بازی با برتری پر گل ۹ بر سه تیم دانشگاه آزاد فارسان چهار محال بختیاری پایان یافت .
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دانشگاه آزاد فارسان چهار محال بختیاری پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما ما از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کردیم.
فرخ فاضلی افزود : تیم حریف پس از دریافت گل تا حدود زیادی تمرکز خود را در زمین از دست دادند و همین باعث شد گل های بیشتری به آنها بزنیم.
وی در مورد شرایط تیمش تصریح کرد : امیدوارم جزو دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی تیران اصفهان نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بازی بیشتر در اختیار تیم حریف بود و تیم ما هم از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده نکرد.
نسیبه دادخواه افزود : امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم اشتباهات را جبران و بازی قابل قبولی با کسب حداقل نتیجه به دست آوریم.
وی ادامه داد : تیم ما در دور رفت حریف را با همین نتیجه ۹ بر سه شکست داده بود اما در بازی برگشت با اشتباهات فردی و داوری نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
در دور رفت این مسابقات که در استان هرمزگان برگزار شد شهرداری بندر عباس قهرمان شد و چای ناطق لاهیجان در جایگاه دوم قرار گرفت.
شهرستان ساحلی رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

لاهیجان -ایرنا –

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.