تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 13:17
کد خبر : 73228

فرهنگ سازی اولویت ستاد صیانت از آثار سینمایی در گیلان است

فرهنگ سازی اولویت ستاد صیانت از آثار سینمایی در گیلان است

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: فرهنگ سازی و آموزش اولویت این ستاد در راستای صیانت از آثار سینمایی است. سجاد کوچکی نژاد روز سه شنبه در این مورد افزود: در همین راستا این ستاد با همکاری معاونت

جارستان به نقل از ایرنا؛ دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: فرهنگ سازی و آموزش اولویت این ستاد در راستای صیانت از آثار سینمایی است.

سجاد کوچکی نژاد روز سه شنبه در این مورد افزود: در همین راستا این ستاد با همکاری معاونت هنری و امور سینمایی ضمن برگزاری کارگاه آموزشی در این خصوص اقدام به تولیدات کوتاه آموزشی در قالب یک مجموعه عروسکی نموده است.
وی اظهار داشت: در حوزه صیانت از آثار هنری و سینمایی برنامه ریزی های کاربردی و عملی انجام شده و به مرور اجرایی می شود و معتقدیم در حوزه رعایت قانون کپی رایت آثار هنری باید فرهنگ اغنایی و ایجابی در جامعه تقویت شود.
وی ادامه داد: مجموعه عروسکی «ماجراهای بگم و پسرش» به کارگردانی علیرضا محزون در ۱۰ قسمت کوتاه یک تا دو دقیقه ای توسط شرکت سینمایی الفبا و با حمایت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تولید و منتشر می شود.
کوچکی نژاد با اشاره به تولید و انتشار دو قسمت نخست این مجموعه در تیرماه اظهار داشت: دو قسمت دیگر از این مجموعه با عناوین «ویدئو کلوپ» و «دادگاه علنی» نیز در هفته جاری تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.
دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: عروسک گردانی و صداپیشگی این کار بر عهده علیرضا محزون و سحر نوایی است وعلاقه مندان برای مشاهده این مجموعه و سایر آثار ویدئویی فرهنگی و هنری استان می توانند به کانال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به آدرس https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.
کوچکی نژاد با بیان اینکه در خصوص فرهنگ سازی در راستای صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری با خلاء مواجهیم، تاکید کرد: تلاش آن است در این حوزه برنامه هایی مبتنی بر آموزش و فرهنگ سازی بیش از گذشته مورد اهتمام قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.