تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 17:23
کد خبر : 72850

پیام تشکر فرماندار رشت از حضور شورانگیز مردم در عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی

پیام تشکر فرماندار رشت از حضور شورانگیز مردم در عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی

جارستان: فرماندار رشت با ارسال پیامی از حضور شورانگیز مردم این شهرستان در عزاداری دهه اول و دوم محرم و اهتمام در رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تقدیر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی از حضور مردم شریف شهرستان در عزاداری دهه اول

جارستان: فرماندار رشت با ارسال پیامی از حضور شورانگیز مردم این شهرستان در عزاداری دهه اول و دوم محرم و اهتمام در رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی از حضور مردم شریف شهرستان در عزاداری دهه اول و دوم محرم و اهتمام در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا و زحمات نهادهای متولی در این راستا، تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه محرم امسال،علی رغم تغییر در نحوه عزاداری ها به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جلوه‌ای پرشکوه از نهایت دلدادگی عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود.

مردم شهرستان رشت در دهه اول و دوم محرم همراه با آحاد مردم ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و فرهنگ متعالی خویش، بار دیگر جلوه ای ارشمند از شور و شعور حسینی عاشقان خاندان عصمت و طهارت را به منصه ظهورگذاشتند .

در همین راستا برخود وظیفه می دانم  از عموم مردمان دلداده به خاندان اهل بیت، روحانیت معزز، ائمه جمعه بزرگوار، دستگاههای نظامی و انتظامی، نهادهای فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و سایر نهادهای شهرستان رشت که بر حفظ جان عاشقان امام حسین(ع) اهتمام ورزیدند و همچنین از هیئآت مذهبی  که به ندای رهبر فرزانه انقلاب  لبیک گفتند و با رعایت نظم و توجه به دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان عزیزکمک کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امید است در مسیر تعالی جامعه علوی، همواره شعور و بصیرت حسینی  چراغ راه زندگیمان باشد.

علی فتح اللهی_فرماندار رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.