تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 10:33
کد خبر : 7284

رنج مردم رودسر از آمار طلاق غیرواقعی/آمار طلاق مازندران بدنامی گیلان

رنج مردم رودسر از آمار طلاق غیرواقعی/آمار طلاق مازندران بدنامی گیلان

جارستان-فرماندار شهرستان رودسر گفت:نیمی از آمار طلاق رودسر مربوط به استان‌های دیگر از جمله استان مازندران است. امیرجانبازیمنطقه گیلان با اشاره به اینکه آمار ازدواج در ۶ماه اول امسال نسبت به ۶ماه اول سال گذشته ۴۷درصد افزایش یافته است،گفت: در این مدت زمان مشابه آمار طلاق ۹درصد کاهش یافته است. وی با بیان اینکه در

جارستان-فرماندار شهرستان رودسر گفت:نیمی از آمار طلاق رودسر مربوط به استان‌های دیگر از جمله استان مازندران است.

امیرجانبازیمنطقه گیلان با اشاره به اینکه آمار ازدواج در ۶ماه اول امسال نسبت به ۶ماه اول سال گذشته ۴۷درصد افزایش یافته است،گفت: در این مدت زمان مشابه آمار طلاق ۹درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۶ماه اول امسال ۳۶۷مورد طلاق در شهرستان رودسر ثبت شده است که ۱۸۸مورد از این طلاق ها مربوط به اهالی رودسر و از دیگر شهرستانهای گیلان است،اضافه کرد:۱۷۹مورد دیگر از سایر استانها در شهرستان رودسر ثبت شده است.

فرماندار رودسر خاطرنشان‌کرد: طلاق‌های خارج از استان عمدتا از استان مازندران به خصوص از شهرستانهای تنکابن و رامسر هستند.

وی گفت:در ۶ماهه اول امسال از تنکابن ۹۲مورد و از رامسر ۶۸مورد طلاق در رودسر ثبت شده است و علاوه بر این ها ۳مورد طلاق نیز از چالوس در این شهرستان ثبت شده است.

امیرجانبازی تصریح کرد: ۱۲مورد از طلاق‌های استان تهران امسال در شهرستان رودسر ثبت شده است.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد:یک مورد طلاق از شهر ساوه ،۱مورد طلاق از مشکین شهر،یک مورد از استان بوشهر و یک مورد از استان قم نیز در این شهرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای رفع این مشکل جلساتی با مدیرکل ثبت احوال،مدیرکل ثبت اسناد و سایر روسای دستگاههای مربوطه برگزار کرده‌ایم،گفت: بررسی ها نشان داد که دو نفر از سردفتر داران این شهرستان بیشترین ثبت طلاق را از سایر استانها در رودسر انجام داده‌اند، در همین خصوص تذکرات لازم به انها داده شد و هم اکنون یکی از این دفترداران موضوع را رعایت می‌کند و نفر دوم هنوز این مساله را رعایت نمی‌کند که ثبت طلاق از دیگر استانها را در شهرستان ما انجام ندهد.

جانبازی از مدیر کل ثبت اسناد گیلان خواست تا تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این همه آمار طلاق به پای آمار طلاق شهرستان رودسر ثبت نشود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.