تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 15:00
کد خبر : 72738

گیلانی ها در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اجتماع کردند

گیلانی ها در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اجتماع کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ اجتماع مردم استان گیلان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) روز پنجشنبه در گلزار شهدای رشت برگزار شد. تجمع مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان در پی اهانت به ساحت منور پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

جارستان به نقل از ایرنا؛ اجتماع مردم استان گیلان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) روز پنجشنبه در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

تجمع مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان در پی اهانت به ساحت منور پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی برگزار شد.

اجتماع کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه هتک حرمت به مقدسات اسلام به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم با در دست داشتم پرچم های یا “محمدرسول الله” و با فریاد “صلی علی محمد درود بر محمد” و “لبیک یا پیامبر” ضمن محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب آسمانی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان بیعتی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در این مراسم، حرکت سخیف اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و قرآن کریم را بخشی از برنامه عوام فریبانه مستکبران به سرگردگی آمریکا و صهیونیست ها دانستند و با حضور پرشور خود در این تجمع مواضع انقلابی خود را با ندای حماسی الله اکبر و خامنه ای رهبر مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از اهانت وقیحانه و گستاخانه به کلام الله مجید و ساحت قدسی حضرت رسول اکرم (ص) در کشورهای غربی اعلام و سکوت ذلت بار به بهانه واهی آزادی بیان سیاست بازان فرانسوی خاصه توجیهات غیرقابل قبول شخص رئیس جمهور فرانسه را محکوم کردند.

در قطعنامه پایانی این تجمع آمده است: با هوشیاری و غفلت ننمودن از دسایس بشری دشمن شماره یک بشریت ، کماکان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش ، رژیم جعلی و کودک کش صهیونستی را ام الفساد قرن دانسته، هر گونه اقدام در راستای اسلام هراسی و حرکت های دشمنانه علیه مقدسات میلیاردها انسان آزاده را برگرفته از سیاست های خصمانه و توطئه های شیطانی آنها می دانیم.

در بخش دیگری از این قطعنامه افزوده شده: خیانت نابخشودنی سران نگون بخت امارت متحده عربی هم پیمان شیطان بزرگ به اسلام و مسلمین با پذیرش ددمنشی عادی سازی روابط ذلت بار با رژیم جعلی و غاصب، قبله اول مسلمین را شدیدا محکوم و نسبت به تکرار این جنایت و خیانت فراموش نشدنی توسط دیگر سران نابخرد برخی کشورهای عربی هشدار می دهیم.

همچنین مردم برخی نقاط دیگر استان نیز در محکومیت این رفتار توهین آمیز دست به تجمعات مشابهی زده و اعتراض خود را اعلام کردند.

چندی پیش یک مجله فرانسوی با انتشار کاریکاتوری به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم (ص) توهین کرد که سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و ایران شد.

حمایت امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه از این اقدام موهن به بهانه آزادی بیان، خشم مسلمانان را برانگیخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.