تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 1:11
کد خبر : 7247

فصل هشتم «مردگان متحرک» ساخته می‌شود

فصل هشتم «مردگان متحرک» ساخته می‌شود

جارستان-در حالی که کم‌تر از یک هفته به آغاز پخش فصل هفتم «مردگان متحرک» (The Walking Dead) باقی مانده، شبکه تلویزیونی «ای ام سی» از سفارش ساخت فصل بعدی این سریال پرطرفدار خبر داد. به گفته سازندگان، فصل هشتم از اواخر سال ۲۰۱۷ در قالب ۱۶ اپیزود روی آنتن خواهد رفت. با شروع پخش فصل

جارستان-در حالی که کم‌تر از یک هفته به آغاز پخش فصل هفتم «مردگان متحرک» (The Walking Dead) باقی مانده، شبکه تلویزیونی «ای ام سی» از سفارش ساخت فصل بعدی این سریال پرطرفدار خبر داد. به گفته سازندگان، فصل هشتم از اواخر سال ۲۰۱۷ در قالب ۱۶ اپیزود روی آنتن خواهد رفت. با شروع پخش فصل هفتم که از ۲۳ اکتبر (دوم آبان) به نمایش درمی‌آید، بالاخره از معمای مرگ نیگن پرده برداشته خواهد شد.

«امپایر» گزارش داده سازندگان سریال پربیننده «مردگان متحرک» به تازگی تهیه و تولید فصل هشتم قصه زامبی‌ها را به سفارش شبکه «ای ام سی» در دستور کار خود قرار داده‌اند و این در حالی است که پخش فصل هفتم سریال کم‌تر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود.

با وجود این که شمار مخاطبان فصل ششم در مقایسه با فصل پنجم، با کاهش اندکی روبه‌رو شده بود اما از آنجایی که روی‌هم‌رفته متوسط شمار مخاطبان سریال برابر با ۱۳.۱۵ میلیون نفر برآورد شده، تهیه‌کنندگان شبکه «ای ام سی» از ساخت فصل‌های بعدی «مردگان متحرک» استقبال کرده‌اند. مانند بسیاری از سریال‌هایی که این روزها از شبکه‌های تلویزیونی یا آنلاین پخش می‌شوند، شمار قابل توجهی از مخاطبان «مردگان متحرک» نیز با تاخیر جذب تماشای سریال می‌شوند.

اسکات گیمپل خالق اصلی سریال در جریان دیدار خود با هواداران که اوایل اکتبر برگزار شد، از آشکار شدن هویت قربانی نیگن در همان اپیزود نخست فصل جدید خبر داده بود.

آی ‌سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.