تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 22:55
کد خبر : 72057

گیلان فردا بارانی است

گیلان فردا بارانی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: با توجه به نفوذ تدریجی امواج ناپایدار به منطقه؛ شرایط در بعضی مناطق برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و دامنه ها (موقتی شدید) و احتمال تگرگ تا اواخر وقت فردا جمعه مهیا می

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: با توجه به نفوذ تدریجی امواج ناپایدار به منطقه؛ شرایط در بعضی مناطق برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و دامنه ها (موقتی شدید) و احتمال تگرگ تا اواخر وقت فردا جمعه مهیا می شود.

شبنم هادی نژاد پنجشنبه افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان برای روز جمعه کمی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد، بتدریج بعضی نقاط افزایش ابر و رگبار باران و رعد و برق (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها موقتی شدید) و برای روز شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد جنوبی(به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) و افزایش موقتی ابر را در استان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از شنبه تا اواسط هفته آینده نیز غالبا هوای پایدار و افزایش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

به گفته هادی نژاد، از امروز بعد از ظهر(پنجشنبه) تا اواخر وقت جمعه به دلیل بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق احتمال آسیب به مزارع برنج، احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای، احتمال اصابت صاعقه و لغزندگی جاده ای در استان دور از انتظار نیست.

وی افزود : در شبانه روز گذشته بیشترین و کمترین دمای استان به ترتیب در رودبار با ۳۳ درجه سانتیگراد و در ماسوله با ۱۵ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای رشت نیز بین ۱۹ تا ۳۲ درجه در شبانه روز گذشته در نوسان بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.