تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 22:47
کد خبر : 71465

افتتاح ۴۷پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان صومعه سرا

افتتاح ۴۷پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان صومعه سرا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۴۷ پروژه عمرانی خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و ایجاد ۳۳ اشتغال جدید روز پنجشنبه در شهرستان صومعه سرا بهره برداری شد. فرماندار شهرستان صومعه سرا در مراسم افتتاح ۱۳ واحد مسکن مددجویان در بخش گوراب زرمیخ شهرستان گفت: برای احداث این واحدها ۶۵۰ میلیون

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۴۷ پروژه عمرانی خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و ایجاد ۳۳ اشتغال جدید روز پنجشنبه در شهرستان صومعه سرا بهره برداری شد.

فرماندار شهرستان صومعه سرا در مراسم افتتاح ۱۳ واحد مسکن مددجویان در بخش گوراب زرمیخ شهرستان گفت: برای احداث این واحدها ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی در افتتاح همزمان ۲۵طرح اشتغالزایی بهزیستی صومعه سرا نیز بر لزوم ایجاد اشتغال تاکید کرد وافزود:در راستای حمایت از اشتغال خانگی و روستایی بهزیستی صومعه سرا با اجرای این پروژه ها که یک میلیارد و ۱۰میلیون تومان اعتبار هزینه داشته برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
فرماندار صومعه سرا در ادامه عنوان کرد : دو دهنه پل برای گذر عابر و موتور سیکلت با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان نیز در روستای تطف بهره برداری شد.
شهردار گوراب زرمیخ هم در آیین افتتاح همزمان سه پروژه عمرانی اظهارداشت: برای افتتاح این پروژه ها که شامل احداث بلوار، میدان کشاورز و آسفالت و روکش معابر و کوچه ها می باشد افزون بر ۲میلیارد و۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت : در راستای اجرای طرح هادی روستاهایی نیز بنیاد مسکن توانسته آسفالت سه روستا پیرسرا لاکسار و دوگور به طول ۴/۵کیلومتر و مساحت ۱۶هزار و ۸۰۰متر مربع با اعتبار ۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان را به بهره برداری برساند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان هم در آیین افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی در صومعه سرا گفت :از کارگزاری ها برای کاهش تصدی گری ها و ارائه خدمات مطلوب تر استفاده می شود.
علی حسین نژاد در ادامه با اشاره به اینکه امروز دهمین کارگزاری تامین اجتماعی گیلان در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید، افزود:برای بهره برداری از این طرح ۴میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۸نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی افزود: در صورت مصوبه تهران و برگزاری آزمون استخدامی در سه شهرستان دیگر این استان ظرفیت راه اندازی کارگزاری وجود دارد.

توزیع ۳هزار و ۸۸۰ بسته حمایتی و معیشتی در صومعه سرا
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توزیع ۳هزار و ۸۸۰بسته حمایتی به مناسبت ماه محرم خبر داد وافزود: در راستای اجرای طرح مواسات وحمایت از اقشار آسیب پذیر از بحران کرونا این بسته ها با ارزش اعتباری ۷۶۰میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان از امروز توزیع می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان در ادامه افزود: ۳۰هزار ماسک بهداشتی با اعتبار ۱۵میلیون تومان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا بین عزاداران حسینی توزیع خواهد شد.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.