تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 15:52
کد خبر : 71323

سید بدری الدین بدری شهردار انزلی شد

سید بدری الدین بدری شهردار انزلی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سید بدرالدین بدری با تایید استاندار گیلان به طور رسمی سکان شهر بندرانزلی را در دست گرفت و روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون عمرای استاندار معرفی شد. فرماندار بندرانزلی در این مراسم با اشاره به اینکه شهر بندرانزلی نیازمند اصلاحات کلی است، اظهار کرد: فرمانداری در کنار نظارت

جارستان به نقل از ایرنا؛ سید بدرالدین بدری با تایید استاندار گیلان به طور رسمی سکان شهر بندرانزلی را در دست گرفت و روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون عمرای استاندار معرفی شد.

فرماندار بندرانزلی در این مراسم با اشاره به اینکه شهر بندرانزلی نیازمند اصلاحات کلی است، اظهار کرد: فرمانداری در کنار نظارت بر عملکرد مدیریت شهری آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه برای کمک به این مجموعه اعلام می کند.

اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه شهردار باید آنچه که به صلاح شهر است را در چارچوب قانون انجام دهد، افزود: مردم انزلی از حاشیه ها خسته شده اند و نیازمند آن هستند که با اقتدار و قدرت، اصلاحات اساسی در حوزه کاری مدیرت شهری انجام شود.

وی با تاکید براینکه پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری و رسیدگی به پرسنل به عنوان بازوی شهردار باید در اولویت امور شهردار باشد، تصریح کرد: بندرانزلی شهری گردشگر پذیر است و متاسفانه در سال های اخیر اقداماتی در خصوص ساخت و ساز صورت گرفته و کارهای عجیبی انجام شده که شهرداری نیز در آن دخیل بوده است.

فرماندار انزلی با تاکید بر اینکه مدیریت کارآ باید در کنار انجام وظایف روزانه خدمات شهری در دستور کار شهردار انزلی باشد، خاطر نشان کرد: معتقدم هر مسئولی باید در مسیر قانون حرکت کند و مسیر قانون از صداقت می گذرد.

همه کمک کنیم انزلی به جایگاه واقعی خود بازگردد

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: شورای اسلامی شهر انزلی به وظیفه قانونی خود عمل کرد و با فراخوان انجام شده از بین ۹ گزینه در نهایت اکثریت اعضا به بدرالدین بدری رای دادند.

موسی زنجانخواه بابیان اینکه بدری در دهه هشتاد سابقه مدیریت شهری انزلی را داشته است، افزود: در شش ماه گذشته شهرداری بندرانزلی با سرپرستی مهدی خلیلی توانست از برخی بحران های مدیریتی عبورکند که جا دارد از تلاش وی نیز قدردانی کنیم.

وی یاد آور شد: امروز شهرداری انزلی پس از چندماه به ثبات مدیریتی رسیده و باید کمک کنیم این شهر به ارزش و جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش ایرنا، سید بدرالدین بدری که در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی در نوزدهم تیرماه توانسته بود با رای اکثریت اعضای این شورا به عنوان شهردار انزلی انتخاب شود پس از تایید استانداری گیلان صبح امروز رسمی سکان شهرداری بندرانزلی را در دست گرفت.

سید بدرالدین بدری دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد آنالیز عددی است و پیش از این در دهه هشتاد نیز به مدت چهار سال شهردار بندرانزلی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.