تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 19:19
کد خبر : 71215

برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دولت در گیلان

برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دولت در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان از برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت شهدای هفته دولت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد. محمد مهدی قربانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ایام شهادت

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان از برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت شهدای هفته دولت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

محمد مهدی قربانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هدف گرامیداشت شهدای هفته دولت و سردار شهید حاج قا سم سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم با حضورحاج سعید پرویزی قاری بین المللی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این محافل انس با قرآن در شهرستان های رودسر، رشت و بندرانزلی برگزار می شود، اظهار داشت: نخستین محفل انس با قرآن کریم به یاد واقفین خیراندیش رودسر، شهیدان والامقام رجایی و باهنر، شهدای دولت به ویژه شهید انصاری استاندار شهید گیلان و شهید نورانی معاون وی ساعت ۱۰ شب پنجشنبه هفته جاری در مسجد مرحوم طالب زاده رودسر برگزار می‌ شود.

وی خاطر نشان کرد: دومین محفل انس با قرآن کریم نیز به یاد شهدای روحانی استان به ویژه شهید میرزا کوچک خان جنگلی جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و بقعه متبرکه سلیمانداراب رشت برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: سومین محفل به یاد شهدای مدافع حرم گیلان، شهدای جبهه مقاومت به ویژه سید و سالار شهیدان مقاومت و علمدار ولایت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هفت صبح شنبه هفته آینده هشتم شهریور همراه با مراسم عزاداری هیات متوسلین به ائمه اطهار(ع) در حرم مطهر فاطمه اخری (س) رشت برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآن کریم به یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر، شهدای دولت، شهدای شهرستان بندرانزلی به ویژه سرلشگر شهید سید موسی نامجوی “وزیر دفاع”، شنبه آینده هشتم شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بقعه بی بی حوریه (س) این شهرانجام می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان داشت: آخرین محفل انس با قرآن کریم نیز برای ارواح طیبه شهدای مظلوم کربلا و شهدای مدافع سلامت استان ساعت ۱۱ صبح یکشنبه هفته آینده در گردهمایی هیات های مذهبی رشت در حرم مطهر فاطمه اخری (س) برگزار می شود.

هفته دولت از دوم شهریور آغاز شده است، امروز سومین روز از هفته دولت و روز کارمند نام گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.