تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 17:32
کد خبر : 71206

۳۳ پروژه عمرانی وخدماتی در صومعه سرا به بهره برداری رسید

۳۳ پروژه عمرانی وخدماتی در صومعه سرا به بهره برداری رسید

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۳ پروژه عمرانی وخدماتی با ۱۱میلیارد تومان اعتبار امروز با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در صومعه سرا افتتاح شد. فرماندار صومعه سرا در آیین افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه هفته دولت نوید توسعه و پیشرفت را به مردم این خطه هدیه می دهد، اظهار داشت:

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۳ پروژه عمرانی وخدماتی با ۱۱میلیارد تومان اعتبار امروز با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در صومعه سرا افتتاح شد.

فرماندار صومعه سرا در آیین افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه هفته دولت نوید توسعه و پیشرفت را به مردم این خطه هدیه می دهد، اظهار داشت: با ورود بخش خصوصی فاز دوم هتل فانوس شب در روستای بهمبر بخش مرکزی صومعه سرا با اعتبار ۴ میلیارد تومان واشتغال ۱۰ نفر به بهره برداری رسید.
سیدجلال سید محمدی به نقش احیا آببندان ها اشاره کرد و گفت : بصورت همزمان ۲۸ پهنه آب‌بندان در۲۶روستا، درجیرسر نوده بخش مرکزی صومعه سرا با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تامین آب زراعی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: دولت نگاه ویژه ای به افزایش فضای آموزشی داشته است که در این راستا امروز یک واحد آموزشی در روستای نوخاله بخش تولمات را با هزینه یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز و نوسازی شده و به بهره برداری رسید.
وی در ادامه افزود: احداث واحدهای بوم گردی در روستاها باعث درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای جوانان می شود.
به گفته وی، با حمایت میراث فرهنگی و ارائه تسهیلات صندوق کار آفرینی امید ۴ واحد بوم گردی در روستاهای نوخاله و صوفیانده بخش تولمات صومعه سرا با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان واشتغال ۶ نفر ایجاد شد.
فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: یک مجتمع فروش محصولات کشاورزی با ۲۰غرفه و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۲۰ نفر در روستای لیفشاگرد بخش تولمات ازدیگر طرح های مورد افتتاح در این شهرستان بوده است.
به گزارش ایرنا، طی برنامه ای جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی از کارمندان نمونه ادارات در سالن فارابی اداره ارشاد اسلامی صومعه سرا نیز تجلیل شد.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.