تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 9:40
کد خبر : 71139

کاهش بارندگی از امروز در گیلان

کاهش بارندگی از امروز در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت : سامانه بارشی فعال در این منطقه بتدریج طی امروز تضعیف و از منطقه خارج می شود. سمانه نگاه در این باره افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته ضمن پایداری نسبی وضعیت جوی، روند افزایش دما تا اواسط

جارستان به نقل از ایرنا؛ کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت : سامانه بارشی فعال در این منطقه بتدریج طی امروز تضعیف و از منطقه خارج می شود.

سمانه نگاه در این باره افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته ضمن پایداری نسبی وضعیت جوی، روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر بندر انزلی با ۱۹۵ میلیمتر رکورد دار بارندگی است، گفت : طی مدت فعالیت این سامانه جوی انزلی، خمام، رشت و سیاهمزگی بارش هایی بیش از ۱۰۰ میلیمتر داشتند.

وی پیش بینی کرد : طبق نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز سه شنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دربعضی نقاط با بارندگی و وزش بادشدید است و به تدریج از ناپایداری جوی کاسته می شود و برای روز چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش بادخواهیم داشت.

به گفته وی؛ بیشترین و کمترین دمای استان طی شبانه روز گذشته مربوط به آستارا با ۲۷ درجه سانتی گراد و اسب بونی با هفت درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.