تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 15:15
کد خبر : 70938

۳۴ پروژه عمرانی خدماتی و عام المنفعه در صومعه سرا به بهره برداری رسید

۳۴ پروژه عمرانی خدماتی و عام المنفعه در صومعه سرا به بهره برداری رسید

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۴ پروژه با افزون با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نخستین روز هفته دولت در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید. فرماندار شهرستان صومعه سرا در آیین افتتاح ۳۱ پروژه همزمان حوزه برق در شهر صومعه سرا اظهار داشت: این پروژه ها شامل نصب ترانس و احداث پست هوایی

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۴ پروژه با افزون با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نخستین روز هفته دولت در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان صومعه سرا در آیین افتتاح ۳۱ پروژه همزمان حوزه برق در شهر صومعه سرا اظهار داشت: این پروژه ها شامل نصب ترانس و احداث پست هوایی برای رفع ضعف برق با اعتبار ۹ میلیارد تومان است.
سید جلال سید محمدی با گرامی داشت هفته دولت افزود: ویژگی خدمت شهرستان رجایی و باهنر بی منت بودن است و این نوع مدیریت اسلامی را به نمایش گذاشتند که باید از روش آن ها الگو برداری کنیم .
شهردار صومعه سرا نیز در آیین افتتاح ۲ پروژه شهرداری گفت : این شهرداری توانسته به طول ۱۸ کیلومتر از خیابان ها و کوچه ها را با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان آسفالت کند .

میثم کیانی فرد با اشاره به اینکه بسیاری از کوچه ها برای اجرای آسفالت بازگشایی شده اند افزود: شهرداری صومعه سرا توسعه در آمد پایدار و اشتغال را در اولویت قرار داده است و در راستای آن امروز شاهد بهره برداری از ۴مغازه به منظور ارائه خدمات به گردشگران در سی ان جی ورودی شهر از جاده فومن با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هستیم .
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صومعه سرا در آیین افتتاح آموزشگاه آرایش مردانه گفت : باتوجه به نیاز امروز جامعه ضرورت دارد مهارت آموزی به صورت یک امر مهم جدی دنبال شود.
سلمان نصرت طلب در ادامه افزود: برای بهره برداری این مرکز آموزشی افزون بر ۱۸۰میلیون تومان اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده و برای ۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان صومعه سرا با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های امروز در این شهرستان بود .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.