تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 10:12
کد خبر : 70723

هوای گیلان از عصر امروز خنک و بارانی می شود

هوای گیلان از عصر امروز خنک و بارانی می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت بر اساس نقشه های هواشناسی هوای استان از عصر جمعه با ورود سامانه بارشی و خنک با افزایش ابر، بارندگی و وزش باد وافت دما مواجه خواهد بود. سمانه نگاه پنجشنبه شب در این باره افزود : آسمان استان

جارستان به نقل از ایرنا؛ کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت بر اساس نقشه های هواشناسی هوای استان از عصر جمعه با ورود سامانه بارشی و خنک با افزایش ابر، بارندگی و وزش باد وافت دما مواجه خواهد بود.

سمانه نگاه پنجشنبه شب در این باره افزود : آسمان استان امشب و فردا غالبا پایدار و صاف تا نیمه ابری است اما بتدریج از عصر فردا با ورود سامانه بارشی بارندگی آغاز و از روز شنبه تا دوشنبه بر شدت آن و وزش باد افزوده می شود.

وی اظهار کرد: در این مدت رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز جمعه صاف تا قسمتی ابری و از اواخروقت افزایش ابر، وزش باد، کاهش نسبی دما و در بعضی ساعات بارندگی پیش بینی می شود.

وی گفت : بیشینه و کمینه دما برای استان طی شبانه روز گذشته به ترتیب در ایستگاه کشاورزی رشت با ۳۲ درجه و اسب بومی ۱۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

نگاه تصریح کرد : حداقل و حداکثر دمای هوای رشت نیز در این مدت بین ۲۱ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.