تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 21:55
کد خبر : 70689

دیدار مدیران بنیاد آبشار عاطفه ها با فرمانده محترم سپاه قدس گیلان (در راستای مواسات، رزمایش همدلی و کمک مومنانه )

دیدار مدیران بنیاد آبشار عاطفه ها با فرمانده محترم سپاه قدس گیلان (در راستای مواسات، رزمایش همدلی و کمک مومنانه )

جارستان: در دیدار امروز مدیران بنیاد آبشار عاطفه ها با فرمانده محترم سپاه قدس گیلان ( در راستای مواسات، رزمایش همدلی و کمک مومنانه )، سردار عبداله پور ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم عنوان داشت؛ کشور ما یک انقلاب ۴۳ ساله دارد که یک تنه جلو دشمنان ایستاده و علیرغم تلاشهای فراوان باز هم

جارستان: در دیدار امروز مدیران بنیاد آبشار عاطفه ها با فرمانده محترم سپاه قدس گیلان ( در راستای مواسات، رزمایش همدلی و کمک مومنانه )، سردار عبداله پور ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم عنوان داشت؛ کشور ما یک انقلاب ۴۳ ساله دارد که یک تنه جلو دشمنان ایستاده و علیرغم تلاشهای فراوان باز هم کشور ما نیازمند توسعه می باشد تا خواسته های مردم و اقشار ضعیف برآورده شود و یکی از مهمترین مشکلات امروزی جامعه، مشکل مسکن است.

وی افزود: حضرت امام (ره) همیشه نگاهشان به مردم و تاکیدشان رسیدگی معیشت آنان بود و حتی امروز مقام معظم رهبری در دیدار با سردار سلامی تاکید به ادامه کمک مومنانه داشتند و خواسته ی ایشان استمرار مواسات وهمدلی در سطح جامعه می باشد.
عبداله پور در ادامه بیان کرد: هیچ کجای دنیا نیست که ملت اینگونه پای کار بیایند و با کمک و همدلی در صحنه حضور پیدا کنند. در مرحله اول فراخوان ۷۰ درصد کمک را مردم انجام دادند و ۳۰درصد دستگا ههای دولتی بودند.

وی همچنین تاکید داشت؛ که فعالیت در بنیادهای خیریه اول نیت بی غل و غش می خواهد، دوم همت والا و استفاده از عقل و خرد جمعی.

فرمانده سپاه قدس در ادامه افزود: ضمن هوشیاری برای دریافت کمک ها حق تفکیک افراد و خیرین را نداریم. وی تاکید داشت، الویت را خانواده هایی که تحت پوشش هیچ یک از سازمانهای کمیته امداد و بهزیستی نیستند، بگذارید.

وی ضمن قدردانی از اقدامات خدا پسندانه و کمک های مومنانه بنیاد آبشار عاطفه ها نگرانی خود را نسبت به وضعیت افراد محروم که در استان شناسایی شده اند ابراز کرد و تاکید داشت که در راستای ساخت مسکن برای افراد بی بضاعت در مناطق محروم اقدامات بیشتری صورت پذیرد و در هر کجا که نیاز بود سپاه پاسداران در هر زمینه ای در کنار مردم و موسسات و نهادهای مردم نهاد خواهد بود.

در این جلسه زهرا بسام مدیر امورشعب بنیاد و مدیراجرایی موکب فاطمه الزهرا، اشاره داشت؛ تنها موکب بانوان استان گیلان بودیم که سال گذشته اختصاصا به بانوان زائر خدمات میدادیم.
وی همچنین افزود: امسال با توجه به شرایط موجود ایستگاه سلامت را با هدف گرفتن تست کرونا و غربالگری افراد بالای ۶۰ سال در دستور کار خود قرار دادیم.

مسعودعلیپور مدیراجرایی و حقوقی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها و مدیرفرهنگ موکب فاطمه الزهرا، طی گزارشی عنوان کرد: که در استان گیلان ۱۴ هزار و ۲۲۱ خانواده تحت پوشش و حمایت بنیاد آبشار عاطفه ها میباشد که ۳۶۰۰ خانواده مربوط به شهر رشت و مابقی را دیگر شهرستانهای استان شامل میشود.

وی افزود: بنیاد آبشار عاطفه ها ۱۵ شعبه در کل استان و ۴ شعبه در شهر رشت با عناوین شعبه استان ،شعبه جهیزیه، شعبه عام با نام سردارسلیمانی؛ و شعبه مرکزی ارائه خدمات مینماید.

همچنین دکترنصیرزاده مدیرکارگروه درمان بنیاد، با بیان اینکه تفاهم نامه ایی با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شفا در حال انعقاد است، افزود: افراد تحت پوشش و خانواده آسیب پذیر را در این مراکز بصورت رایگان تحت مراقبت و درمان قرار می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.