تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 15:07
کد خبر : 70040

برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود

برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود . آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت تاکید کرد: مردم مراقب هستند و با رعایت کامل پروتکل های

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود .

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت تاکید کرد: مردم مراقب هستند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مساجد را در ایام محرم خالی نمی گذارند.
وی در ادامه سالروز ورود آزادگان را به میهن پاس داشت و آنان را ذخایر انقلاب اسلامی دانست و به آنان توصیه کرد:روحیه نشاط خویش را همچنان حفظ کرده و در جبهه گیری ها هیچ جبهه ای جز خط امام(ره)، رهبری و انقلاب اسلامی را نپذیرند و به چیزی جز نظام و ارزشهای اسلامی فکر نکنند.
خطیب این هفته نماز جمعه رشت همچنین تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری و برخورد با عناصر ضد انقلاب در روزها و ماه های اخیر را ستود و از آنان قدردانی کرد.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۲ گفت: حکومتی می تواند استمرار داشته باشد که مردمش از حوادث کشور اطلاع داشته باشند اما در آن زمان نه تنها چنین نبود بلکه روحانیت از سیاست حذف و وحدت میان حاکمان و مردم وجود نداشت.
وی در ادامه سخنانش به حادثه تلخ انفجار بیروت اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز تحلیل درستی از این اتفاق چه در داخل و چه خارج صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه رسانه های ما راستگو هستند و به آنها اعتماد داریم ضمن انکه هیچ اعتمادی به رسانه های بیگانه نداریم ، اظهار داشت: جریانات و حوادثی در این روزها رخ می دهد که شائبه های زیادی را ایجاد می کند چنانکه اخیرا فرانسه ، انگلیس و آلمان ناوهای خود را در بیروت پیاده کرده اند تا آرامش مردم و روابط حزب الله را برهم زنند چرا که تا کنون همه نقشه های آنها برای حذف حزب الله نقش بر آب شده است.

وی تصریح کرد : امروز ملت ما و جامعه اسلامی و مسلمانان باید هوشیار باشند و با اتحاد و انسجام فرصت ظهور و بروز به این توطئه ها ندهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.