تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 17:42
کد خبر : 69909

اتمام اتصال ۱۰۴۶ مدرسه شهری گیلان به شبکه ملی اطلاعات

اتمام اتصال ۱۰۴۶ مدرسه شهری گیلان به شبکه ملی اطلاعات

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از پایان پروژه اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات قبل از شروع سال تحصیلی خبر داد. فرزاد توکلی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: با عنایت به ماده ۶۹ برنامه ششم و تکلیف

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از پایان پروژه اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات قبل از شروع سال تحصیلی خبر داد.

فرزاد توکلی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: با عنایت به ماده ۶۹ برنامه ششم و تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص هوشمندسازی ۳۰ هزار مدرسه با همکاری وزارت آموزش و پرورش، ۱۰۴۶ مدرسه در حوزه شهری جهت اجرای این طرح از سوی وزارت متبوع به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ابلاغ شد و فرآیند اتصال تمامی مدارس به این شبکه در حوزه شهری به پایان رسید.

وی افزود: این پروژه به عنوان یکی از دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همت همکاران شرکت مخابرات منطقه گیلان از طریق ارائه اینترنت پرسرعت در بستر ADSL به اتمام رسید.

توکلی اجرای این پروژه‌ها را مقدمات دستیابی سطوح آموزشی پایه کشور به اینترنت بر بستر شبکه ملی اطلاعات دانست و گفت: امیدواریم با اتصال این مدارس به شبکه ملی اطلاعات گامی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی علمی دانش‌آموزان استان برداشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی در بیش از ۸۰ درصد از مدارس حوزه روستایی گیلان توسط مخابرات، تصریح کرد: اتصال مدارس باقی مانده به شبکه ملی اطلاعات که قادر به دریافت این سرویس از سوی شرکت مخابرات نبوده تا پایان مرداد ماه از طریق اپراتورهای تلفن همراه انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.