تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 18:17
کد خبر : 69091

مسئولیت مدیریت شهری درنظارت و حمایت از حقوق شهروندان تاکجاست؟/متهم اصلی درعدم رعایت وتوجه به حقوق شهروندان کیست؟

مسئولیت مدیریت شهری درنظارت و حمایت از حقوق شهروندان تاکجاست؟/متهم اصلی درعدم رعایت وتوجه به حقوق شهروندان کیست؟

اختصاصی جارستان_ سرویس شهری؛ رشت، کلکسیونی ازعجایب شهرسازی است. معجونی از ساختمانهای ناهمگون، خیابانهای با آسفالت بی کیفیت، بلوارهای نامتقاران، کوچه های نامتوزان، میدانهای چندضلعی و پلهایی که کمترین تاثیر را در کاهش بارترافیک و در تعارض با قوانین شهرسازی وشهری و سیمای شهری به همراه دارد. بعد از کش وقوسهای چندساله در شورای پنجم

اختصاصی جارستان_ سرویس شهری؛ رشت، کلکسیونی ازعجایب شهرسازی است.

معجونی از ساختمانهای ناهمگون، خیابانهای با آسفالت بی کیفیت، بلوارهای نامتقاران، کوچه های نامتوزان، میدانهای چندضلعی و پلهایی که کمترین تاثیر را در کاهش بارترافیک و در تعارض با قوانین شهرسازی وشهری و سیمای شهری به همراه دارد.

بعد از کش وقوسهای چندساله در شورای پنجم رشت و عزل ونصبها و تا همین اواخر از تهدید به استیضاح شهردار و بیانیه ۴ نفر در حمایت شهردار، برگزار نشدن چندجلسه و مجدد اذعان یکی ازاعضا استیضاح کننده به نامناسب بودن زمان استیضاح! و کسب کرسی ریاست شورا همه وهمه دراین چندساله، باعث گردید تا حقوق مسلم شهروندان قربانی عدم نظارت مدیریت شهری و درگیریهای شورانشینان گردد.

اشکال مختلفی از آنارشیسم و بی نظمی در شهر را می توان به تماشا نشست ازساخت و سازهای زمینهای فاقد سند تا فروشگاهای میوه بدون سازه درزمینهای بایر…….

فروشگاههای میوه و تره بار تنها یک نمونه از آنارشیسم مدیریت زمینهای شهری

بهره برداری از زمینهای بایر و بدون سازه های استاندار توسط مالکین برای کسب درآمدهای کلان تنها با اخذ مجوز از شهرداری جهت برپایی به اصطلاح فروشگاههای میوه وتره بار آنهم تنها بانصب داربست و تعرض به حقوق عابرین پیاده و بارترافیکی در میادین مختلف داخل شهر، بلوارهای اصلی یا کنارپلهایی که با صرف میلیاردها از عوارض و مالیات شهروندان ساخته شده اند، تنها یک نمونه از موارد در تعرض به حقوق شهروندیست که قارچ گونه در شهر سربرآورده اند.

در کلانشهری چون رشت پروسه حق خواهی شهروندان چه سرانجامی خواهد داشت؟

سازمانهای عریض و طویل شهری در انجام مسئولیت خود تا کجا اعمال نظر کرده و پاسخگوخواهند بود؟……….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.