تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 16:15
کد خبر : 68976

بررسی قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق، تلفن، فاضلاب و گاز توسط معاونت معماری شهرداری رشت

بررسی قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق، تلفن، فاضلاب و گاز توسط معاونت معماری شهرداری رشت

جارستان: قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق، تلفن، فاضلاب و گاز توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اهمیت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، جلسه ای به منظور افزایش تعامل و همکاری و ایجاد وحدت رویه در نحوه ی اجرای “قانون مجازات استفاده کنندگان

جارستان: قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق، تلفن، فاضلاب و گاز توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، جلسه ای به منظور افزایش تعامل و همکاری و ایجاد وحدت رویه در نحوه ی اجرای “قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجازآب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مصوب۳/۱۰/۹۶ “در دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت با حضور شهرداران مناطق، مدیران و کارشناسان و مدیران شرکت های خدمات رسان برگزار شد.

ویسی معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت با بیان اینکه با ورود به موقع و برخورد قاطع در مراحل اولیه ساخت و سازهای غیر مجاز، می توان تخلفات ناشی از آن را کاهش داد گفت: مدیران و مسئولان خدمات رسان هم با افزایش تعامل و همکاری با شهرداری می توانند نقش کلیدی در پیشگیری از تخلفات ساختمانی داشته باشند.
در این راستا مقرر شد در اجرای قانون مربوطه، استعلام از شهرداری با دو موضوع تحت عنوان سال ساخت و سابقه طرح در کمیسیون ماده صد و رای کمیسیون صورت پذیرد.

همچنین لیستی از مجوزهای صادر شده شرکت ها به شهرداری اعلام شود که این لیست شامل بندهایی است که به توافق طرفین خواهد رسید و قابل ردیابی در هر دو دستگاه است.
در پایان؛ هر یک از حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.