تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 21:38
کد خبر : 68884

دستگیری سارقان و امدادرسانی به گردشگران در آستارا

دستگیری سارقان و امدادرسانی به گردشگران در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی آستارا سه سارق سابقه دار اسباب و اثاثیه منازل را دستگیر کردند و اعضای هیات نجات غریق این شهرستان، ۲ شهروند را از غرق شدن در آبهای ساحلی آن نجات دادند. سرهنگ محمد نمازی روز شنبه گفت: در پی دریافت گزارش وقوع چند فقره سرقت در آستارا،

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی آستارا سه سارق سابقه دار اسباب و اثاثیه منازل را دستگیر کردند و اعضای هیات نجات غریق این شهرستان، ۲ شهروند را از غرق شدن در آبهای ساحلی آن نجات دادند.

سرهنگ محمد نمازی روز شنبه گفت: در پی دریافت گزارش وقوع چند فقره سرقت در آستارا، مأموران پلیس آگاهی روز گذشته سارقان ۱۹، ۳۶ و ۳۹ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی در مرکز پلیس آگاهی به هشت فقره سرقت از منازل آستارا اعتراف کردند و بسیاری از این قبیل مجرمان، از فرصت خالی بودن خانه‌ها به علت مسافرت شهروندان سو استفاده و سرقت می‌کنند.

نمازی به شهروندان توصیه کرد از خالی گذاشتن منزل یا از قرار دادن کلید در مکان‌های قابل دسترس نظیر جا کفشی، خودداری و به ورودی منزل از پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی و بر بالای دیوارها، روی پنجره‌ها و نقاط قابل نفوذ، حفاظ نصب کرده و هر جرم یا اتفاق مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

رئیس هیات نجات غریق آستارا هم گفت: امروز ۲ شهروند در منطقه خطرآفرین ساحل مخیری در معرض خطر خفگی قرار داشتند و با حضور به موقع ناجیان غریق، از غرق شدن نجات یافتند.

حسین انزابی ادامه داد: با توجه به استقبال هم وطنان از ساحل آستارا، ۱۵ ناجی در نوار ساحلی استقرار یافته‌ اند و ساعت کار آنها از هشت تا ۲۰ است و گردشگران از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و و نیم ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.