تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 17:45
کد خبر : 68714

استاندار گیلان در روز اهداء خون، خون اهداء کرد

استاندار گیلان در روز اهداء خون، خون اهداء کرد

جارستان: استاندار گیلان همزمان با نهم مرداد ماه روز اهداء خون ، با حضور در اداره کل انتقال خون استان ، خون اهداء کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار شهرستان رشت؛ در اداره کل انتقال خون استان

جارستان: استاندار گیلان همزمان با نهم مرداد ماه روز اهداء خون ، با حضور در اداره کل انتقال خون استان ، خون اهداء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار شهرستان رشت؛ در اداره کل انتقال خون استان حضور یافت و خون اهداء کرد.

وی پس از مشارکت در این اقدام خیرخواهانه، در جمع خبرنگاران؛ هدف از حضور در این مرکز را ضمن گرامیداشت روز اهداء خون و نیز نشان دادن اهمیت توجه مسئولان و مردم به شعار ارزشمند و مقدس “اهداء خون، اهداء زندگی است” اظهار داشت: مردم فهیم گیلان همواره در ایام مختلف سال همچون شب های قدر در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه پیشگام بوده و هستند و طبق آمارها ، گیلانیان همه ساله بالغ بر ۸۰ هزار واحد خون اهداء می کنند.

دکتر زارع با اشاره به وجود بیماران مبتلا به تالاسمی و نیز دیالیزی در استان ادامه داد: بروز تصادفات و آسیب های ترومایی در جاده های استان نیز نیاز به ذخایر خونی را افزایش می دهد از این رو انتظار داریم مردم آگاه و انسان دوست گیلان، بیش از پیش به اقدام خیرخواهانه اهداء خون اهتمام ورزند.

وی همچنین بر لزوم فراهم کردن ذخیره اطمینان بخش در بخش خون تأکید کرد و استقبال مردمی که برای اهداء خون در این مرکز حضور یافته اند را شایسته قدردانی دانست و گفت: در ایام خجسته ذیحجه و نیز اعیاد سعید قربان و غدیر ، از هموطنان دعوت می کنم تا در اهداء خون مشارکت فعالانه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از بخش های مختلف اداره کل خون استان بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.