تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 9:39
کد خبر : 68645

رئیس شورای اسلامی: شهرداری رشت را باید از بی خیالی درآوریم

رئیس شورای اسلامی: شهرداری رشت را باید از بی خیالی درآوریم

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای اسلامی رشت گفت: شهرداری این کلانشهر را باید از بی خیالی درآوریم. اسماعیل حاجی پور غروب روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت اظهار داشت: آبنمای موزیکال بوستان ملت با چندین میلیارد تومان هزینه افتتاح و بعد از مدتی رها شده است. وی افزود: قردارد پیمانکار برای احداث

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شورای اسلامی رشت گفت: شهرداری این کلانشهر را باید از بی خیالی درآوریم.

اسماعیل حاجی پور غروب روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت اظهار داشت: آبنمای موزیکال بوستان ملت با چندین میلیارد تومان هزینه افتتاح و بعد از مدتی رها شده است.

وی افزود: قردارد پیمانکار برای احداث ساختمان آتش نشانی در مسکن مهر رشت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده اکنون به ۶ میلیارد و ۳۰ تومان رسیده ، ۲ ماه پی گیر هستم هنوز اتفاقی نیفتاده ، پیمانکار می گوید طلبم را بدهید در شهرداری گفته می شود، پرداخت کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی اسلامی رشت با بیان اینکه پیمانکار مربوط به پروژه یاد شده در شهرداری تبدیل به توپ فوتبال شده، خاطر نشان کرد: در بیشتر مواقع از ماده ۴۸ استفاده می کنیم به این معنی که بخش اعظمی از پول مردم را دور می ریزیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: ۱۱ میلیارد تومان برای پروژه آبنمای موزیکال در بوستان ملت رشت هزینه شده است.

احمدرمضانپور نرگسی افزود: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و عمران قرار بر این شد تا این پروژه انجام شود ضمن اینکه پروژه از سازمان سیما و منظر گرفته و تحت حوزه معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری رشت با اختصاص ۳ میلیارد تومان برای انجام یک سری اقدامات مجدد فعال شود.

بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی رشت گفت: هزینه کرد کامل پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت باید با مستندات و قرارداد مربوطه به شورای اسلامی رشت گزارش داده شود.

وی اظهار داشت: برای بررسی هزینه کرد پروژه یاد شده باید از کارشناسان رسمی خارج از مجموعه شهرداری استفاده شود.

فرهام زاهد نائب رئیس کمیسیون شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: پیشنهاد است موارد مطرح شده درباره بررسی هزینه کرد پروژه آبنمای بوستان ملت رشت در نامه رسمی به شهرداری ابلاغ شود.

وی افزود: شهرداری مصوبات شورا را پی گیری نمی کند، لذا ضروریست تا در ارتباط با شفافیت و انجام درست کارها در شهرداری اتفاقی بیفتد.

نائب رئیس شورای اسلامی رشت خاطرنشان کرد: مشخص شدن تکلیف آبنمای رشت مطالبه شهروندان است.

بزرگترین آبنمای موزیکال در بوستان ملت رشت سال ۹۶ به بهره برداری رسید اما پس از چند ماه متوقف شد.

شورای اسلامی رشت ۱۱ عضو دارد، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.