تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 19:19
کد خبر : 68445

دمای هوای گیلان ۵ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد

دمای هوای گیلان ۵ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد

جارستان: محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای ناپایدار از عصر و شب فردا (چهارشنبه) شرایط جوی استان علاوه بر کاهش محسوس دما با رگبار باران، وزش باد به ویژه پنجشنبه در برخی مناطق شدید، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود. مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای

جارستان: محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای ناپایدار از عصر و شب فردا (چهارشنبه) شرایط جوی استان علاوه بر کاهش محسوس دما با رگبار باران، وزش باد به ویژه پنجشنبه در برخی مناطق شدید، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای ناپایدار از عصر و شب فردا (چهارشنبه) شرایط جوی استان علاوه بر کاهش محسوس دما با رگبار باران، وزش باد به ویژه پنجشنبه در برخی مناطق شدید، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

محمد دادرس با بیان اینکه این شرایط جوی دست کم تا جمعه در استان مستقر است افزود: روز جمعه هم در برخی ساعات در گیلان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در این مدت آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی جاده، رانش زمین، احتمال اصابت صاعقه و خسارت به شالیزارها دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دریای کاسپین در این مدت برای فعالیت های گردشگری گاهی نامناسب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.