تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 14:41
کد خبر : 68180

فرماندار صومعه سرا: هفته دولت موجب تقویت روح امید در جامعه می شود

فرماندار صومعه سرا: هفته دولت موجب تقویت روح امید در جامعه می شود

جارستان به نقل از ایرنا،؛ فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت : هفته دولت فرصت مناسب برای ارائه خدمات نظام و دولت در طول یکسال گذشته است و موجب تقویت روح امید در میان مردم و جامعه می‌شود. سید جلال سید محمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهارداشت: مردم باید بدانند که دولتمردان

جارستان به نقل از ایرنا،؛ فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت : هفته دولت فرصت مناسب برای ارائه خدمات نظام و دولت در طول یکسال گذشته است و موجب تقویت روح امید در میان مردم و جامعه می‌شود.

سید جلال سید محمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهارداشت: مردم باید بدانند که دولتمردان خدمت به آنها و ایجاد جامعه‌ای سراسر امید نشاط را در اولویت کارهای خود قرار داده‌اند از این رو هفته دولت امسال باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود.
وی افزود: مسوولان ادارات در کمیته برنامه ریزی پروژه های با پیشرفت بالا را در اولویت برای تخصیص اعتبار قرار دهند تا سریعتر با توجه به اعتبار تکمیل گردد .
وی در ادامه با تبریک به مناسبت سالروز تاسیس نهاد نماز جمعه افزود: در طول انقلاب نماز جمعه به عنوان یادگار بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جایگاه ویژه ای دارد و منشا برکات و خیرات بوده است .
وی افزود: اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.
وی اظهار داشت: از همه مسئولان می خواهم که همراهی، همگامی و مساعدت برای تقویت کمی و کیفی نماز جمعه داشته باشند.
فرماندار صومعه سرا افزود: شاهد بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در این شهرستان هستیم و با ادامه این روند در آستانه وضعیت قرمز قرار خواهیم گرفت .
سید جلال سیدمحمدی با بیان این که آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی ره صومعه سرا به ۲۵نفر رسیده متذکر شد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگشت به روزهای پرخطر ماه های اسفند را داریم .
وی خواستار رعایت دقیق موازین بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا توسط همگان شد و افزود: از شهروندان می خواهیم دقت بیشتری به دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا داشته باشند .
امام جمعه گوراب زرمیخ نیز در ادامه جلسه با اشاره به سالروز تاسیس نماز جمعه گفت: ولایت فقیه محوریت اصلی و خط قرمز ما است .

حجت اسلام والمسلمین جلالی افزود: باید جایگاه نماینده ولی فقیه در استان را حفظ کنیم و زیبنده نیست توسط شخص و یا هر مسوولی این جایگاه خدشه دار گردد .
وی اظهارداشت: در هر پست و مقام که هستیم حریم ها را حفظ کنیم تا دشمنان داخلی وخارجی سو استفاده نکنند .
وی در ادامه افزود: مدال افتخار همه مسوولین خدمت صادقانه به مردم در رفع مشکلات است .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.