تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 9:31
کد خبر : 68127

رفع تصرف اراضی ملی و امدادرسانی به مارگزیده در آستارا

رفع تصرف اراضی ملی و امدادرسانی به مارگزیده در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران منابع طبیعی آستارا ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد و امدادگران هلال‌احمر این شهرستان، به یک گردشگر مارگزیده امدادرسانی کردند. نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فردی در روستای هودول بخش مرکزی، ۲

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران منابع طبیعی آستارا ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد و امدادگران هلال‌احمر این شهرستان، به یک گردشگر مارگزیده امدادرسانی کردند.

نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فردی در روستای هودول بخش مرکزی، ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را تصرف کرده بود و امروز با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی متخلف به دادگاه اقدام شد.

سطح اراضی ملی و جنگلی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و نواحی جنگلی، کوهستانی و جلگه ای این شهرستان را در بر می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: صبح امروز یک گردشگر زن ۲۳ ساله اردبیلی، در روستای گیلده آستارا از ناحیه پا دچار مارگزیدگی و مصدومیت شد و ۲ امدادگر پایگاه هلال احمر محور آستارا-اردبیل بعد از ارائه کمک های اولیه، مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند و وضعیت عمومی او مطلوب است.

حسین خورشیدی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۲ شهر و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.