تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 21:39
کد خبر : 67908

معاون وزیر کشور در نشست با فعالان اقتصادی گیلان تاکید کرد؛ بهبود شرایط اقتصادی و گذر از مشکلات نیازمند تلاش مضاعف است

معاون وزیر کشور در نشست با فعالان اقتصادی گیلان تاکید کرد؛ بهبود شرایط اقتصادی و گذر از مشکلات نیازمند تلاش مضاعف است

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، گفت: برای گذر از مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی ، نیازمند تلاش مضاعف هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر بابک دین پرست غروب امروز (پنجشنبه) در نشست با فعالان اقتصادی استان گیلان،

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، گفت: برای گذر از مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی ، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر بابک دین پرست غروب امروز (پنجشنبه) در نشست با فعالان اقتصادی استان گیلان، افزود: با تعطیلی هر واحد تولیدی صدها و هزاران نفر نیز بیکار می شوند و آسیب های مختلفی را به همراه دارد؛ از این رو باید به واحدهای تولیدی دارای صلاحیت و اهلیت کمک شود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: برای گذر و بهبود از شرایط ، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا و هم‌پیمانانش ، به استقلال خواهی ملت ایران اشاره و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پای این شعار ایستاده اند.

دین پرست با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی، هر واحد تولیدی ، یک منبع تامین مایحتاج بسیاری از افراد است که باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل و منشاء اقدامات غیرقانونی، رانت ها و فسادها، برداشت سلیقه ای از قانون است.

وی اظهار داشت: پرداخت حقوق به چندین هزار نفر در یک واحد تولیدی کار بسیار مشکلی است و براین اساس باید به تولیدکنندگان کمک و مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد.

پیش از ظهر امروز نیز معاون وزیر کشور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان و شمار دیگری از مدیران، از چندین واحد دانش بنیان در شهرک نیمه صنعتی فشتام رشت بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.